xpliT Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Jag ärligt talar skiter i om halo 3 blir uruselt. Det är ett spel man SKA ha!Trodde först att du skulle säga att du inte tkr om Halo! ;) :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 nej! halo suger där imot är pgr4 och cod 4 värt att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Och nu måste vi alla komma ihåg att det är hans personliga åsikt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Därför borde han skriva "JAG tycker att Halo suger" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Ja precis! Han hör till den 0,1% stora skalan som hatar Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Ska hämta ut mitt imorgon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Jag med, dirket efter skolan. Hade ganska så mkt tur eftersom vi får sluta ca 2 timmar tidigare + att ett prov har flyttats nån vecka fram så jag behöver inte plugga xD Kom ihåg att använda spoiler taggar när ni behöver med spelet eller vill prata om handlingen i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Jag med, dirket efter skolan. Hade ganska så mkt tur eftersom vi får sluta ca 2 timmar tidigare + att ett prov har flyttats nån vecka fram så jag behöver inte plugga xD Kom ihåg att använda spoiler taggar när ni behöver med spelet eller vill prata om handlingen i spelet. Shit vad najs! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 (redigerat) Jag har språkprov på torsdag och matteprov på fredag, jippie.. Redigerat 25 September 2007 av Wave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Jag har språkprov på torsdag och matteprov på fredag, jippie.. Fy, det enda jag behöver oroa mig om imorgon är väll en körlektion, men det ska gå bra sen är det att åka till GAME så fort så möjligt och TA EMOT HALO 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Tror att mitt Halo 3 kommer in på posten här där jag bor också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Hämtar spelet imorn. Skall bli så skönt att owna online :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg