PussyCat Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Hejsan ! Jag hittar inte mona gruppikons ändringar )= Har de försvunnit eller ? Behöver hjälp snälla ! // PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jag tror att man inte kan ha gruppikoner numera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Joo ? Har sett att t.ex DraggO har det. =P Men aja ok väntar in fler svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 De har förmodlingen valt icos FÖRE uppdateringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Gå in på en grupp som du är med i, ex. http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=4 och tryck på "Välj som min gruppikon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Fungerar inte för mig, kanske FF som krånglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Vad är det som inte fungerar? Ser du inte länken? Den skall vara under gruppikonen. Om du inte ser den så kanske du inte är med i gruppen? Du kanske inte är godkänd etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 (redigerat) Jag är med i gruppen och länken finns. Jag får ett "Din gruppikon har uppdaterats" meddelande men still nothing.. btw, jag har provat att rensa cookies och hela rubbet. Redigerat 23 September 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Gå in på en grupp som du är med i, ex. http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=4 och tryck på "Välj som min gruppikon"Tack så mycket (= @Fality Prova trycka Alt + F5 när du har valt (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Funkar inte heller, och du har själv ingen iaf just nu. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Nepp jag märkte det... Har också rensat cookies och rubbet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Funkar inte för mig heller. :/ Kör med FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.