The Moose Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Jag köpte spelet Stranglehold idag (bytade in CoD 2 och Test Drive), efter demot kände jag att det var en shooter jag ville ha. Jag gillar spelet, grymt actionpackat och fina miljöer och grafik, sen att spelet har sina brister som så många andra spel är inte konstigt. Dela med er av tankar kring spelet! Dock har jag satt mig i en svår situation, jag har fortfarande inte klarat ut Bioshock dock på god väg att göra det och Halo 3 släpps nu på Onsdag, och nu har jag även Stranglehold i mina händer, snacka om att det här året är fyllt med massvis av tunga speltitlar. Egentligen ska jag inte känna mig stressad för det är bara spel vi pratar om men ändå! http://images.newsmax.com/ap/0a37919c-4911-4ec5-aaed-69a0c6f2a8bd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Demon ägde stjärt, har dock inte spelat hela spelet. Ska kanske köpa det senare, ser faktist lovande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Demon ägde stjärt, har dock inte spelat hela spelet. Ska kanske köpa det senare, ser faktist lovande ut. Innehåller Live-läge också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 September 2007 Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ett riktigt grymt actionspel rakt igenom! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2007 Ladda ner demot allihopa och testa spelet själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Har det redan kommit ut? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Om man gillar action så är det här ett måste! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Gillar John Woos filmer, får se om jag köper detta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Har det redan kommit ut? :blink: Javisst har det! Blev själv förvånad när jag såg spelet på EB Games hyllor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Grymt spel! Köpte det i förra veckan och spelade igenom första och andra banan. I slutet av den andra frös dock bilden och "Red Ring of Death" visade sig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Grymt spel! Köpte det i förra veckan och spelade igenom första och andra banan. I slutet av den andra frös dock bilden och "Red Ring of Death" visade sig. :( Nej sån otur, nu innan Halo 3 också! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Grym demo, men jag ska nog köpa det efter Halo 3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.