Hoppa till innehåll

John Woo Presents: Stranglehold


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

Grymt spel! Köpte det i förra veckan och spelade igenom första och andra banan. I slutet av den andra frös dock bilden och "Red Ring of Death" visade sig. :(

Nej sån otur, nu innan Halo 3 också! :unsure:

 

 

Mm, fick tillbaka xboxen för ungefär en och en halv vecka sedan. De kan inte ha lagat den fullständigt. Ringde supporten och fick tag på en svensk (Äntligen!!!!) tjej.

Efter att jag har skickat in xboxen kommer de att direkt skicka en ny till mig. Får även med spelet Viva Piñata som kompensation för att den gick sönder så snabbt.

 

Hellre vänta på en ny 360 och Viva Piñata än en Ps3 ;)

Redigerat av SFrisk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Grymt spel! Köpte det i förra veckan och spelade igenom första och andra banan. I slutet av den andra frös dock bilden och "Red Ring of Death" visade sig. :(

 

Nej sån otur, nu innan Halo 3 också! :unsure:

 

 

Mm, fick tillbaka xboxen för ungefär en och en halv vecka sedan. De kan inte ha lagat den fullständigt. Ringde supporten och fick tag på en svensk (Äntligen!!!!) tjej.

Efter att jag har skickat in xboxen kommer de att direkt skicka en ny till mig. Får även med spelet Viva Piñata som kompensation för att den gick sönder så snabbt.

 

Hellre vänta på en ny 360 och Viva Piñata än en Ps3 ;)

 

Men varför har jag inte fått nåt kompensationsspel då min gått sönder 2 gånger också! Hatar Microsoft (ibland) och den där sura svenskfinska tjejen till urusel supportkärring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kej, det var konstigt.

 

Nu ska jag dra hela storylinen. Min Xbox gick sönder den 20 augusti för första gången. Jag skickade in den 21 augusti och det vara bara att vänta. Den 13 september fick jag tillbaka den.

 

18 visade sig återigen "Red Ring of Death". Jag pratae med Microsoft ett par dagar efteråt och fick reda på allt det här med ett kompensationsspel osv. Igår (måndag) skickade jag återigen in den. Idag är jag av en händelse ruskigt förkyld och stannar hemma. 9:30 ringer det på förren och en UPS snubbe står utanför med ett paket. Det tog altså en dag för dem att skicka hit en ny xbox. Well done Microsoft :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kej, det var konstigt.

 

Nu ska jag dra hela storylinen. Min Xbox gick sönder den 20 augusti för första gången. Jag skickade in den 21 augusti och det vara bara att vänta. Den 13 september fick jag tillbaka den.

 

18 visade sig återigen "Red Ring of Death". Jag pratae med Microsoft ett par dagar efteråt och fick reda på allt det här med ett kompensationsspel osv. Igår (måndag) skickade jag återigen in den. Idag är jag av en händelse ruskigt förkyld och stannar hemma. 9:30 ringer det på förren och en UPS snubbe står utanför med ett paket. Det tog altså en dag för dem att skicka hit en ny xbox. Well done Microsoft :D

Jag skulle vilja dra min story men jag orkar bara inte, har redan gjort det så många gånger, mitt har ALDRIG ALDRIG gått sådär smidigt som ditt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att det vart fel med min xbox igår. Eftersom att vi använde samma låda som sist satt det kvar en lapp på den. Min hemadress. Vi skickade xboxen från minn fars jobb, eftersom att UPS är där dagligen. Altså skickades den från pappas jobb, och sedan hem.

 

Blir kanske till o köpa en Core om det verkligen kniper.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste säga att det vart fel med min xbox igår. Eftersom att vi använde samma låda som sist satt det kvar en lapp på den. Min hemadress. Vi skickade xboxen från minn fars jobb, eftersom att UPS är där dagligen. Altså skickades den från pappas jobb, och sedan hem.

 

Blir kanske till o köpa en Core om det verkligen kniper.

Helt sjukt det dära. Man både hatar och älskar Microsoft.

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom sa att det skulle ta kortare tid än sist. Ungefär 1 vecka.

Så s*tans Jobbigt. Har ett exemplar ax Skate. hemma, kommer att köpa Halo 3 så fort boxen visar sig, ett knappt anvnd Stranglehold och ett Viva Piñata som snart kan hämtas på posten. Men ingen 360.

Och dina spel bara ligger och skriker spela mig spela mig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...