xpliT Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Måste hitta den där gamertag tråden och adda nära xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Läste den igår kväll. Måste vara en av Jonas Mäkis mest välskrivna och formulerade texter. Mycket bra även om jag inte gillar Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 September 2007 Rapport Dela Skrivet 24 September 2007 Inte gillar HALO :o !! Hatar mina klasskompisar då dom tror Halo 3 kommer bli en flopp som Halo 2!, Halo 1 var bäst! Är trött på dom komentarerna... Jag verkar vara den ända som är hypad över Halo 3 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 25 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 ... Jag verkar vara den ända som är hypad över Halo 3 :( Aja vääärkligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 September 2007 Rapport Dela Skrivet 25 September 2007 Ni ska kolla på gamereactors forum så får ni se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 spelet va ju f*n bättre än recensionerna säger asså Halo 3 äger fett! Jag pwnar alla online! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arices Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 På fredag har min kompis tänkt spela Co op med och 2 andra väner.. 4 pers varva spelet :D Hoppas det inte är som dom 2 andra man bara kan spela 2 på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 jag spelade co-op 3 personer över xbox live och varvade (heroic) det ägde en fick va master chief en arbiter och sen en konstig Elite snubbe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Bra recension :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Nån som hittat alla skulls än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Jag har hittat fyra stycken men det kanske vi ska ta i en annan tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 ok jag fixar en skull tråd :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg