Mosa1nagant Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Inte gillar HALO :o !! Hatar mina klasskompisar då dom tror Halo 3 kommer bli en flopp som Halo 2!, Halo 1 var bäst! Är trött på dom komentarerna... Jag verkar vara den ända som är hypad över Halo 3 :(Jag är också jävligt trött på dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Nu när dom ser att Halo 3 fick bra recensioner så drar dom upp att dom har blivit mutade, visar på dom få recensionerna där det fick dåligt av + att dom tjatar om att alla köper Halo bara för att det var det första spelet till Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Nu när dom ser att Halo 3 fick bra recensioner så drar dom upp att dom har blivit mutade, visar på dom få recensionerna där det fick dåligt av + att dom tjatar om att alla köper Halo bara för att det var det första spelet till Xbox. haha noobs säger jag bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Dom har spelet men spelar inte det så mycket. Dom har spelet och deras brosor har varvat det men dom ska varva Halo 2 först, då dom varva 1:an precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg