Andersffs Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 (redigerat) Ne nu ska ni va snälla ._. Tekniskt sett så har jag ju rätt att jag är tillbaka, MED FLASHFILMER! Och förstår varför ni inte blir imponerad = Det är fortfarande bara ett demo. Updateras nästan dagligen. Ty. mega93, ganska smart de med armarna O_o Fixar det sen. Här kommer nya demot :D INKL PRELOADER o_O http://www.x.se/md8 EDIT: En ny updatering Ska du göra en ny account direkt efter att du blivit bannad så kanske du ska ligga lågt ett tag? Inte världens smartaste sak att avslöja sig direkt precis ;) mm och ditt inlägg underlättar ju inte precis! bra film ^^ Redigerat 3 Oktober 2007 av Andersffs Citera
Gäst Mega93 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 mm och ditt inlägg underlättar ju inte precis! bra film ^^ Jag menade aldrig att underlätta heller så... :P Filmen behöver lite arbete men kan bli bra :) Citera
Gäst flio3 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 Du har väl tagit ganska mycket inspiration från stickfigures oncrack filmerna? Det ser snyggt ut ;) !, vilket program använder du? Citera
Lynott Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Skrivet 4 Oktober 2007 (redigerat) Ne nu ska ni va snälla ._. Tekniskt sett så har jag ju rätt att jag är tillbaka, MED FLASHFILMER! Och förstår varför ni inte blir imponerad = Det är fortfarande bara ett demo. Updateras nästan dagligen. Ty. mega93, ganska smart de med armarna O_o Fixar det sen. Här kommer nya demot :D INKL PRELOADER o_O http://www.x.se/md8 EDIT: En ny updatering Fortfarande inte speciellt imponeradOch vad faen har mario och numa numa med team ACiD att göra ? Redigerat 4 Oktober 2007 av amOt Citera
Flashz0r Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Mario och Numa Numa är båda asägt. ACiD är också asägt. TheFTWMovie är FTW. Mario och Numa Numa är båda FTW Citera
Frezze Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 OMG! :lol: Poison <333 Han svajjar ju rätt gött Citera
Flashz0r Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 Vad f*n är stickfigures on crack? Citera
Lynott Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 Vad f*n är stickfigures on crack?En film som är 2000 gånger bättre än era... Citera
Garderobsapa Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Skrivet 25 Oktober 2007 lol man får ju bara ha en användare så den kanske blir bannad den nya också lol ^^ :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.