Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 jag har häng så man bara ser kanten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Bara för att man har häng behöver man inte ha byxerna ner till knäna -.- bara lite nedanför midjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jag har häng men inte allt för överdrivet, har det både för att jag tycker det e snyggt och för att jag har hyffsat långa ben :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Har inte häng. Mina höfter är så breda och benen korta att jag skulle vara tvungen att köpa storlekar som inte finns. Dessutom är det inte ens fint. Väldigt opraktiskt (svårare att springa, cykla, ha benen i kors). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Jag har inte medvetet häng (jag menar att byxorna åker ner lite utan att jag märker det) men jag absolut inte nedanför rumpan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 ja brukar ha lite.. men det är ju för att dt ser dumt ut när en kille spänner åt jeansen runt röven oO men ja har bara tillräkligt för att slippa detta, dock en i min klass har LÄTT neranför röven, helt seri.... oO ASFULT, sen får han ju gå som om dt sur ut som om han har skiti på dej för dom inte ska glida ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Håller med Agito. Man behöver inte spänna åt byxorna så de sitter som tights, men de behöver inte hänga vid knäveket. Har byxorna så att en bit av kanten på underbyxorna syns men mer än så behövs det inte. det är bara fult att ha det över röven då kan man lika bra så byxlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag har häng, och visar ändå inte kalsongerna, då det är för överdrivet. Så det är inte ett måste att kallingarna ska synas om man har häng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag går med häng tkr att det är skönt och så ser det väldigt nördigt ut med byxorna uppe vid armhålorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Jag går med häng tkr att det är skönt och så ser det väldigt nördigt ut med byxorna uppe vid armhålorna Men vafan ska alla småungar gå och säga saker som det där, vadå 'antingen går du med byxorna vid knäna eller så har du dem vid armhålorna'?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 Tycker också att det låter konstigt. Det är inte så att man måste ha på sig häng, eller tajt. Det populäraste är att inte ha någon av dem, utan helt enkelt lagom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Tycker också att det låter konstigt. Det är inte så att man måste ha på sig häng, eller tajt. Det populäraste är att inte ha någon av dem, utan helt enkelt lagom. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.