ggdover Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Jag Förhandsbokade Halo 3 på siba.se och trodde jag skulle få det på realsen. Men då vissade det sig att det skulle ta 2-5 srbetsdagar efter realesen. Så jag undrar om det finns något ställe som man får det på en dag eller något. För jag bor rätt långt i från göteborg (1,5 tim med buss). Så jag vill inte ha åkt hela vägen till göteborg och sedan finns det inget kvar så får jag åka hem igen utan något halo 3. Vad tycker ni jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Vad tycker ni jag ska göra??Det är väl självklart? Vänta. Du får det förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Min kompis har också beställt världens bästa FPS från webhallen. Han lider av samma faktum som du: inget Halo 3 i brevlådan. Tänkte åka in till stan efter dagens NO-prov och köpa. Dock har jag ingen xbox för tillfället, vilket gör det ganska meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Jag visste att det skulle bli så. Förhandsboka era spel på en spelaffär istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Själv fick jag mitt idag! Det är ascoolt spel! Bättre grafik än Oblivion och GoW (Tycker jag garanterat). Glad att jag förhandsbokade Halo 3 Collector edition.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Men är det inte så att siba fick spelet på release dagen och skickar det då till dej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Har mitt nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 jag ska köpa mitt så fort som mögligt (möjligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Jag Förhandsbokade Halo 3 på siba.se och trodde jag skulle få det på realsen. Men då vissade det sig att det skulle ta 2-5 srbetsdagar efter realesen. Så jag undrar om det finns något ställe som man får det på en dag eller något. För jag bor rätt långt i från göteborg (1,5 tim med buss). Så jag vill inte ha åkt hela vägen till göteborg och sedan finns det inget kvar så får jag åka hem igen utan något halo 3. Vad tycker ni jag ska göra?? Kanse för sent svarat Men Gå till elgiganten ( på relase datumet ) det kostar 400 men efter dagen så kommer det kosta 500 kr :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 jag ska köpa mitt så fort som mögligt (möjligt) Lame? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Köpte Halo 3 på Elgiganten för 399:-! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 27 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 oddy: nej det e som jag sa men jag antar väl att jag bara får vänta. Men jag har fått ett mail om att den har skickats till posten men ej regestrerats där. hur lång tid tar det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.