Gäst XPLOSIV Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Finns det något program som kan öppna filer och koda om dom lite? Jag skulle behöva koda om så WoW skickar användarnamn och lösenord till min email istället för till WoW Servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 lol, jag har hört att det ska finnas program som klarar det. Men jag har inte sett det med egna ögon och är tveksam till att de skulle fungera speciellt bra även om de finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Det är omöjligt. Fulltständigt omöjligt. Det går att ändra något med Resource Hacker eller valfri HEX editor, men att göra så att lösenorden skickas till din email är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 vill bara påpeka att inget är omöjligt <_< men det jag kan tänkte mig är att du gör ett eget wow.exe som ser likadant ut (svårt) som skickar mail till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Varför skulle du vilja det? Det går säkert, men du behöver ju kunna ganska advancerad koding isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Varför skulle du vilja det? Det går säkert, men du behöver ju kunna ganska advancerad koding isåfall. Ska skicka det till en "kompis" som skrev att jag var bög på min Engelska bok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 då ska man väl ha en slags keylogger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Helt rätt WASD, och detta är också olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Varför skulle du vilja det? Det går säkert, men du behöver ju kunna ganska advancerad koding isåfall. Ska skicka det till en "kompis" som skrev att jag var bög på min Engelska bok! men skriv bög på hans engelskabok då ;: för det som du tänker att sno hans wow acc är olagligt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Varför skulle du vilja det? Det går säkert, men du behöver ju kunna ganska advancerad koding isåfall. Ska skicka det till en "kompis" som skrev att jag var bög på min Engelska bok! men skriv bög på hans engelskabok då ;: för det som du tänker att sno hans wow acc är olagligt :( Men det är ju hans kompis ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Inget program som finns vid tillfället kan göra det. Du kan ändra lite kod med en HEX editor, men annars går det inte. Därimot kan du försöka koda en kopia av wow.exe och göra så att den skickar uppgifterna till din email istället för authenication servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2007 Rapport Dela Skrivet 29 September 2007 Varför skulle du vilja det? Det går säkert, men du behöver ju kunna ganska advancerad koding isåfall. Ska skicka det till en "kompis" som skrev att jag var bög på min Engelska bok! men skriv bög på hans engelskabok då ;: för det som du tänker att sno hans wow acc är olagligt :( Men det är ju hans kompis ;: nej det är bara en "kompis" inte en kompis, ja vet svårt att förstå men jag tror jag fattar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.