dohHomer Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 dom 2 första halo spelen gå att spela på 360... det finns en lista på xbox.com med alla xbox spel som går att spela på 360... btw så har assassins creed till 360 försenats till hösten nästa år (det kan släppas tidigare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Det är PC-versionen av Assassins Creed som har försenats till nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Det är PC-versionen av Assassins Creed som har försenats till nästa år!Är du säker? Jag hörde att det var 360 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionenAssassin's Creed är inte 360 exlusivt som det låter på dig. Assassin's Creed är liksom från början tänkt att vara till PC också. Halo 2 var Xbox exlusivt, sen konverterades det bara över till PC. Riktigt kass för övrigt. Va? NÄr har jag sagt att Assassins Creed är exklusivt till 360? Allt jag har skrivit är ju om att konvertera spelet till PC :blink: och jag vet att det kommer till PS3 oxå om det var det du menade, det var ju meningen att det bara skulle komma till Ps3 först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 De kommer November 2007-11-16, ( Webhallen ) Jag tror den inte fördröjs eftersom Live Demostrations har vissats, Tror inte de släpps nu på PC eftersom de är ett inormt ansträngade spel och alla har inte en sån data. (eller nåt :lol: ;) ) Och jag ee 80% på att de släpps samntidigt som xbox, på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionen Assassin's Creed är inte 360 exlusivt som det låter på dig. Assassin's Creed är liksom från början tänkt att vara till PC också. Halo 2 var Xbox exlusivt, sen konverterades det bara över till PC. Riktigt kass för övrigt. Va? NÄr har jag sagt att Assassins Creed är exklusivt till 360? Allt jag har skrivit är ju om att konvertera spelet till PC :blink: och jag vet att det kommer till PS3 oxå om det var det du menade, det var ju meningen att det bara skulle komma till Ps3 först. Det lät på dig som det.Tror inte de släpps nu på PC eftersom de är ett inormt ansträngade spel och alla har inte en sån data.Hoppas du fattar att det absolut inte är så. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 De som inte har 360 eller PS3 spelar oftast på sin dator, så där har du fel, Pavilion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Och jag ee 80% på att de släpps samntidigt som xbox, på ps3100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Och jag ee 80% på att de släpps samntidigt som xbox, på ps3100% De har samma datum alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 9:e november i år, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Nice, lite mer än en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 16:e november! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.