Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 (redigerat) Undrar egentligen bara: vad är BlueRay??en kille som heter Ray fasst han är blå, han sitter inne i ett ps3 och det funkar genom att han springer i ett sånt hamsterhjul som ger elektricitet till playstation 3. (ifall du undrar varför man ska koppla in en kabel till eluttaget är det för att sony sparar på elen och säljer det till skithöga priser öven dyrare än vad dom säljer ps3 för! ) Redigerat 19 November 2007 av SeriousSam Citera
Gäst InTech Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 LOL, Omogen? Det är en sak så man kan spela upp filmer och spel i otroligt bra stil, och det ger VÄLIDGT mycket utrymme på skivorna också! Citera
Jote Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Asså vad leker du? Vrf ska du kommentera hela j*vla tiden!? Svär du är säkert 11 år och leker! Så j*vla omogen. När du kommer med en bra kommentar kan du skriva men annars kan du sticka! Redigerat 14 December 2007 av ArsenalGeek Citera
Scarlet Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Asså vad leker du? I varje tråd du kmr med din idiotiska kommentar ''fanboy, shame shame'' STICK TILL DITT 360 FORUM OM DU GILLAR DET SÅ MKT!!Om du menar den lilla busungen SeriousSam så får du tyvärr ingen lycka med att avisa honom :unsure: Han är nämligen bara skapad till att förstöra för oss =( Han har inget liv eftersom att han just fick veta att han inte kommer få ps3 på önskelistan så han tar ut sin hämnd på Ps3 forumet! :o Hoppas han slutar snart eftersom att hans vidriga inlägg drömmer man ju mardrömmar av :cry: Citera
Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Ja, jag har märkt det. Kommer att anmäla honor för nästa dåliga kommentar <_< Citera
Gäst InTech Skrivet 23 November 2007 Rapport Skrivet 23 November 2007 Jag anmälde hans inlägg, Och han är nu bannad, (anmälde alla hans "hata-ps3" inlägg..) Men nån.. vet någon vad Blu-Ray betyder :S? Citera
Scarlet Skrivet 24 November 2007 Rapport Skrivet 24 November 2007 Jag anmälde hans inlägg, Och han är nu bannad, (anmälde alla hans "hata-ps3" inlägg..) Men nån.. vet någon vad Blu-Ray betyder :S? Någonting med stråle.. Det borde väl finnas på Wikipedia :o Den tillåter väl mera såna där spår på skivan att läsas eller nåt... Annars har jag ingen aning :huh: Citera
Jote Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Jag anmälde hans inlägg, Och han är nu bannad, (anmälde alla hans "hata-ps3" inlägg..) Men nån.. vet någon vad Blu-Ray betyder :S? Vet inte riktigt vad det betyder men annars så hörs det väl på namnet Blu=Blue=Blå & Ray=Laser/stråle. Tror det iaf. Elr menar du vad det är elr vad själv namnet betyder? Annars kan du göra som Bluehex säger. Redigerat 26 November 2007 av Arsenal_Geek Citera
Karokikiri Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Men blue-ray gör också att de blir ass bra grafik med...vad jag har hört.. Citera
Gäst InTech Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Det finns inget som heter blue-ray. Utan blu-ray. Men det är ju upp till spelskaparen att göra grafiken, Men man kan göra bra grafik med formatet blu-ray ja.. Citera
Baranoi Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Men blue-ray gör också att de blir ass bra grafik med...vad jag har hört.. Indirekt, ja. Blue-ray har mer lagringsutrymme än andra skivor och grafiken kan därför bli bättre. Det är inte bara blue-rayskivans förtjänst. Citera
Scarlet Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Och nu har Sony gjort en blu-ray skiva med 100 GB!!! :D Haha Äger skiten ur DVD 11 gånger och HDDVD's 51 gb skiva eller vad dom nu hade släppt ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.