Hoppa till innehåll

Blueray


Sandflygaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst SeriousSam

Undrar egentligen bara: vad är BlueRay??

en kille som heter Ray fasst han är blå, han sitter inne i ett ps3 och det funkar genom att han springer i ett sånt hamsterhjul som ger elektricitet till playstation 3. (ifall du undrar varför man ska koppla in en kabel till eluttaget är det för att sony sparar på elen och säljer det till skithöga priser öven dyrare än vad dom säljer ps3 för! )

 

Redigerat av SeriousSam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vad leker du? I varje tråd du kmr med din idiotiska kommentar ''fanboy, shame shame'' STICK TILL DITT 360 FORUM OM DU GILLAR DET SÅ MKT!!

Om du menar den lilla busungen SeriousSam så får du tyvärr ingen lycka med att avisa honom :unsure:

Han är nämligen bara skapad till att förstöra för oss =( Han har inget liv eftersom att han just fick veta att han inte kommer få ps3 på önskelistan så han tar ut sin hämnd på Ps3 forumet! :o

Hoppas han slutar snart eftersom att hans vidriga inlägg drömmer man ju mardrömmar av :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anmälde hans inlägg, Och han är nu bannad, (anmälde alla hans "hata-ps3" inlägg..)

 

Men nån.. vet någon vad Blu-Ray betyder :S?

Någonting med stråle.. Det borde väl finnas på Wikipedia :o

Den tillåter väl mera såna där spår på skivan att läsas eller nåt... Annars har jag ingen aning :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anmälde hans inlägg, Och han är nu bannad, (anmälde alla hans "hata-ps3" inlägg..)

 

Men nån.. vet någon vad Blu-Ray betyder :S?

Vet inte riktigt vad det betyder men annars så hörs det väl på namnet Blu=Blue=Blå & Ray=Laser/stråle.

Tror det iaf.

Elr menar du vad det är elr vad själv namnet betyder?

Annars kan du göra som Bluehex säger.

Redigerat av Arsenal_Geek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...