Wo3e Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Hejsan... Jag var borta i 2 veckore och min bror har instllerat ett virus program på datorn som jag inte kan ta bort..... Så jag behöver lite hjälp för att få bort programet. 1. Har kollat i mappen för unstall.exe fillen men den finns inte med i mappen :S 2. Kan ej ta bort från lägg till och ta bort program på själva windows :S Så jag undrar hur man får bort programet :S Tack för hjälpen... Citera
Firecracker Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 bara en fråga, vad heter programmet? Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Aa, vad heter det, är du säker på att det är ett virus? Har du scannat den? Citera
Wo3e Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 asså de virus program ingen virus :P.... Den heter Panda titanium 2006... Citera
Thekniferules Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Isf är det väl bara bra att ha ett till virus skydd? Men du har säkert dina anledningar att få bort det. I värsta fall (om du VÄRKLIGEN vill få bort det) så får du väl omformatera eller vad det heter? aja... Citera
Wo3e Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 du mennar formatera om windows....De kan jag inte göra eftersom jag har saker som jag måste ha och det är inte lite :S.. men ajja om de inte går bort såfår vi ha den ändå :P... Tack ändå för hjälpen :D Citera
Wo3e Skrivet 1 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Windows använder den vet inte hur så de går ej radera mappen :S.. ska förska igen för atta radera den :P Citera
Boffaroffe Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Starta windows i felsäkert läge så kan du ta bort programmet. Citera
Fality Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 Jag kunde iaf ta bort Panda AV på Kontrollpanelen(Lägg till/ta bort program). Sen så avråder jag dej att ta bort det om du inte har nåt annat antivirus. Citera
Gäst Humper Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Skrivet 1 Oktober 2007 http://lifehacker.com/software/how-to/dele...dows-266433.php Citera
Gäst TheOracle Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Skrivet 2 Oktober 2007 Ta hela mappen och släng skiten annars kan du ta och starta windows i felsäkert läge och ta bort det (SOM BOFF SA) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.