Wendos Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Hur klonar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Kolla på Utube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Eller läs min guide^^ som finns här någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 men om man ska clona på emerald måste man ju ha Gameshark eller action replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 men om man ska clona på emerald måste man ju ha Gameshark eller action replay Nej kolla här är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 aha ska testa det påmin kompis emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 aha ska testa det påmin kompis emerald En varning bara om man gör det tvärt om försvinner pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag har klonat massor med PKMN.Dom har inte försvunnit.Onix,du behöver inte oroa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag har klonat massor med PKMN.Dom har inte försvunnit.Onix,du behöver inte oroa dig. Jag har också klonat massor av Pokemon. Men min Latias i 100 med pokerus försvann. Min Kyorge med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Det har aldrig hänt att jag inte lyckats klona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Men om du fångar typ en Zizzagoon och försök klona så här: Ha den i boxen. Sätt in den i partyt. Spara. Ta in den i boxen. Gå till link multi battle tanten :P . Och gör som man brukar. Starta om. Vips är den borta :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Om man startar om är det ju såklart den är borta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg