Hoppa till innehåll

Moderatorer


Luxaxix

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då.

Men om det är två st som bråkar och man anmäler ett inlägg, kollar ni då bara just det eller alla?

 

Jag kollar i sådana fall nästan alla inlägg i tråden och tar hand om dem. Men jag kollar inte alla trådar i det forumet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då.

Men om det är två st som bråkar och man anmäler ett inlägg, kollar ni då bara just det eller alla?

 

I regel kollar man alla inlägg i den tråden, men man kollar ju sällan alla inlägg i det forumet bara för att ett inlägg är anmält i det forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade, hur lång tid tog det innan du blev mod? vilken rank hade du?

Vart moderator efter cirka 3 år av medlemskap med cirka 2000 FR. Men det hade inget med ranken att göra ;).

 

Asså, jag har fortfarande inte förstått hur du blev mod, va det inte du som drog på dig en massa varningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...