reggin Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 japp , idag var det dn's nutidsorientering och jag undrar hur det gick för er. för mig gick det skit bra jag tror jag hade bara 2 fel men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Det gick rätt bra men en del kunde jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 2 rätt, simpsons och nån till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Simpsons var ju självklar :) Skrve bara på dom jag VISSTE var rätt, det va runt 5-6 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Kunde faktiskt omkring 15 - 20 stycken. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 typ 5 stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Kunde inte ett enda namn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 15 som jag är helt säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Hade nog 4 eller 5 fel på de vanliga frågorna. Utslagsfrågorna kunde jag inga av. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Har prao så jag gjorde det inte = ) = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 vi pratade mellan benkarna när läran gick så alla får samma. XD VARA ALLESKOLA VINNER SKITEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Var är DN:s nutidsorientering? o,o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.