Pefsin Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 gick skitdåligt för hela klassen, men det är ju inte så konstigt när ingen är seriös :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 man gör ett sorst prov på högstadiet det är ett sorts prov man gör i högstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Vi fick inte göra det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jag hatade alla nutidsorienteringar, det var alltid fel svar, fast man kunde dom till 90%. Så jag brukade bara skriv i så där hur som helst, ibland så frågade jag kompisarna bredvid mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Var enklare än förra årets tycker jag. Svarade på det mesta, hade totalt hjärnsläpp på "känd svensk regissör"-frågan XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Jag kunde väldigt lite av dem faktiskt, emn kunde första utslagsfrågan :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 jag går ju gymnasiet så jag gjorde den inte, men jag gjorde den på nätet. den var helt enkelt SJUKT enkel. jag hade alla rätt utan problem. och när jag gjorde den i skolan förra året var jag bäst på skolan med två fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Sämst, alla i min klass fick typ alla fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Hade nog 4 eller 5 fel på de vanliga frågorna. Utslagsfrågorna kunde jag inga av. ^^Inte granatäpplen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.