Luxaxix Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) orka med dom" tycker bättre om dom lite yngre, inte lika fjortiga men minst lika bra på att hångla! :cool: ;) :D Redigerat 2 Oktober 2007 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Får man ens göra sånna här trådar i allmänt? Det finns ju yngre här också. Men iaf, om jag var du skulle jag gå till ungdomsmottagningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Brawler... Dom vet ju knappt vad onaniring och runka är. Dom får la skylla sig själva isåfall om dom klickar på denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Haha, kan inte låta bli att garva åt rubriken. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Brawler... Dom vet ju knappt vad onaniring och runka är. Dom får la skylla sig själva isåfall om dom klickar på denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 det har hänt mig också men det är bara en dag sen slutar det men ibland har det suttit i 1 månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Kan ni sluta gå offtopic?! :meddum: Offtopic:HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Ontopic:Gå till ungdomsmottagningen eller får du vänta på att smärtan går över . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Låt de vara och låt de gå över av sig självt. Säj inte att du har gått och blivit steril ? =O Redigerat 9 Oktober 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Haha Tycker nästan synd om dig Antivirus Men kommihåg bara nästan :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Steril blir man inte av att runka tror jag. Eller jo, om man gör det typ 14gånger varje dag. Men runkar man så minskar man risken för sjukdommar osv. Gå till ungdomsmottagningen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Steril blir man inte av att runka tror jag. Eller jo, om man gör det typ 14gånger varje dag. Men runkar man så minskar man risken för sjukdommar osv. Gå till ungdomsmottagningen :)jag är i riskzonen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Samma här ligger illa till :D XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.