Arako Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 =FusE= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Vi kanske kan ha en tävling på fuska sm man ska skripta en site för 600-1500FM om alla delar på det ^^ (ch man blir anmäld om man inte ger ut "gruppens" FM!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 har spelat ganska mycket denna helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 OK, har inte varit inne på 5 månader men... adda mej på xfire ( Elitnisse ) om ni vill nånting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Blir man med i en clan genom att joina den eller bjuder tex ledaren in en eller Redigerat 28 Maj 2008 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Så ska vi börja organisera klanen snart eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Så ska vi börja organisera klanen snart eller?ok vi börjar med en clan på Xfire tycker jag. (det är enklast) för dom flesta har Xfire idag, och dom som inte har får skaffa. men vilka BF spel ska man få vara med i clanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Så ska vi börja organisera klanen snart eller?ok vi börjar med en clan på Xfire tycker jag. (det är enklast) för dom flesta har Xfire idag, och dom som inte har får skaffa. men vilka BF spel ska man få vara med i clanen. Förlåt att jag ställer så många frågor men hur vat man att man har Xfire är det server eller som man köper till eller vad är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Så ska vi börja organisera klanen snart eller? ok vi börjar med en clan på Xfire tycker jag. (det är enklast) för dom flesta har Xfire idag, och dom som inte har får skaffa. men vilka BF spel ska man få vara med i clanen. Förlåt att jag ställer så många frågor men hur vat man att man har Xfire är det server eller som man köper till eller vad är det det är ingen server utan ett chatt pogram som msn. det är gratis och lätt att använda. www.xfire.com- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Tycker det är en bra idé , men jag är i stugan nu så har inte tillgång till min speldata .. Typ i augusti kommer jag hem igen .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Kommer det att bli en klan eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 jag är gjärna med om det är battlefield2 specialforces ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg