KVAB Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Var bor du? I stan? I samhället? På landet? Själv bor jag långt ut i skogen, det är därför jag kan köra omkring med KVAB:en, a-traktorn, moped osv. INGA POLISER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag bor på hammrö(värmland i en villa och det suger jag vill så gärna åka på min cross men jag har aldrig möjlighet!!! :( Jag skulle vilja bo som du(i skogen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 sthlm, röda linjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Stockholm, längst bort i söder på gröna linjen, 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Stockholm, röda linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Stockholm, röda linjen. mot ropsten lr norsborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 På landet, trökigt som faan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Staden 5min till alla butiker. Vill inte säga namn men där håller nog 85% på Elfsborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Ute på landet. Finns 1 polis men han är i blåsjön brukar man säga ;P (Blåsjön ligger nån mil från den by jag bor i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Bor 1 mil utanför Linköping i ett samhälle och har sett polisen 4 gånger här sammanlagt på 15 år då jag bott här så här äre det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Östersund, poliser överallt, men det gör inget, man är ju inte olaglig^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Stockholm, röda linjen botkyrka kommun. Ta tåget mot Norsborg och gå av i FITTJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.