D48 Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word*kör du moppe och är 17? annars det eller så tar jag min Mc förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Imorgon börjar sjuan, och jag tvingas åka buss varje dag. Vadå "tvingas"? Äru bortskämd på nå vis elle? Jag skulle behöva gå upp halv fem och gå en mil till skolan om jag inte åkte buss, och jag har skolplikt, så ja, jag tvingas åka buss. :mellow: Ne, du tillåts åka buss. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Du låter nästan som om det vore positivt att åka buss. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 jag tar moppen för jag orkar fan inte gå 1km bara för att sitta i en buss full med massa retards, istället tar jag moppen och åker till skolan som ligger 5 km bort*word* HAHHAHAHA! Gillar du inte personer som är som dig eller? Du låter nästan som om det vore positivt att åka buss. :angry:Vilket det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Går ca 1km, tar sen buss till pendeltågs stationen åker tåg några få minuter. Tar ny buss, framme =) . Redigerat 3 September 2009 av TheUnnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Går typ. 1 km som tar typ kanske. 7 min för mig så är jag framme vi' skolan ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Cyklar runt 6km... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Roligt att många svarar samma sak flera gånger ;) Kör moped i ca 7km, buss i 20 minuter sedan tåg i 20 minuter till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Du låter nästan som om det vore positivt att åka buss. :angry:Ja? Det är positivt. Det du måste lära dig, lille pöjk, är att bussar är privilegium, inte någon rättighet när du inte kan kan på något annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Jag skulle behöva gå upp halv fem och gå en mil till skolan om jag inte åkte buss, och jag har skolplikt, så ja, jag tvingas åka buss. :mellow:Eftersom du har alternativet att cykla, bli skjutsad, åka taxi och lite till så tvingas du inte åka buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Jag går 2 km eller nåt liknande ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Går elr cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.