GangsterTwist Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Såg i PC gamer att de kommer gears of war på PC ( tror jag ) vill ni de? jag tycker de suger för då blir de inte som liksom som att säga jag har Gears of war, till nån som inte har xbox360 och då blir han ledsen ... :lol: :D skoja fast seriöst ska de komma på PC ee de inte alls så skoj.. <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja det ska komma till pc och dom har fixa några nya banor som det inte fanns med på 360. Det stora monstret som man såg på reklamen förut som inte var med i 360 verisionen ska vara med i pc verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Ja det ska komma till pc och dom har fixa några nya banor som det inte fanns med på 360. Det stora monstret som man såg på reklamen förut som inte var med i 360 verisionen ska vara med i pc verisionen Vilket stora monster såg man på reklam? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Kommer lätt att köpa det när jag får ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Ja det ska komma till pc och dom har fixa några nya banor som det inte fanns med på 360. Det stora monstret som man såg på reklamen förut som inte var med i 360 verisionen ska vara med i pc verisionen Vilket stora monster såg man på reklam? :P Gå in på den här länken http://www.youtube.com/watch?v=xj5y_QVzKng så får du se på reklamen som var på tv förut :P det monstret kommer vara med på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Det fanns visst med... Det heter Corpser och man möter den i The belly of the beast, Angry Titan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Jo jag vet inte inte själva senen och jag blev ganska arg när man inte fick se den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Brumak menar han, den gigantiska saken som trampar ner bilen när man får slut på tid, på ett visst uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Mm, man typ flyr från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Yepp, i slutet på fjärde "acten" eller vad man ska kalla det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Yepp, i slutet på fjärde "acten" eller vad man ska kalla det :P Jo visst kallar dem det act. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Men den är inte med på den reklamen jag sett. Där Felix springer genom gatorna och hoppar in i ett hus och soundtracket är Mad World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.