Gäst Aso100 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 hej jag kan allså inte logga in i runescape allså jag öppnar hemsidan sedan trycker jag på play rune scape sen så väljer jag en värd och efter så bara stängs internet!!!! snälla kan någon hjälpa mig vore tacksam :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 hmm... kanske fick du för att du försöker scamma folk! vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Detta är ett typiskt fall av när du har blivit bannad från runescape, de blockerar din dator och stänger av ditt internet om du försöker, för att man inte ska få för sig att göra en ny gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 När jag blev bannad så blev inte min IP avstängs, dom skrev typ: try to folo the rules if u gonna play agian! Översättning: följ rgelerna nästa gån du tänker spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 När jag blev bannad så blev inte min IP avstängs, dom skrev typ: try to folo the rules if u gonna play agian! Översättning: följ rgelerna nästa gån du tänker spela Men det beror på vilken regel du har brutit emot ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Använder du IE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 det kan också vara något virus med java.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ja jag använder IE men allså det beror inte på att jag har blivit bannad eftersom jag kan logga in i mina gubbar i andra datorer bara inte i denna dator det är inte antiviruset eftersom jag har försökt att stänga det och logga in!!!!!! snälla hjälp :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 tror faktiskt du har virus har hänt mig någon gång, Då hade jag virus ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag spelade Moparscape för sörsta gången, men det funkade inte så jag skulle spela runescape, då funkade inte den sidan, men nästa dag funkade den, kan det vara nått liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 nej men nu har jag installerat om windows så nu funkar det för mig jag tror det var troligen en virus men tack alla som försökte hjälpa mig :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 bra gjort men fösök att inte bryta regler eller gå in på konstiga sidor!! men bra gjort :lol: :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg