Hedman Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Att sporta suger. Det enda man gör är att springa efter en boll och pricka den i något speciellt ställe. Om man dör då är man helt död. Dör man i ett spel kan man göra om allt och hindra så man inte dör ^^Då vet du inte att det finns många sporter utan boll tex Hockey,Fridrott etc. + Kampsporter.Och sport dör man av om man utökar den när man är sjuk. Säg nåt positivt om spel förutom att det är kul, för jag kan inte hitta något i det som är nyttigt för hälsan, kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Att man övar på att skjuta ankor Att man får uthållighet Man kan lära sig mera om musik, fakta eller anna (Buzz) Man får bättre reflexer om man spelar snabba spel Man kan få bättre sångröst med karokee spel. Och en j*kla massa saker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 (redigerat) Först och främst så tycker jag alla som går så grovt off-topic är barnsliga och visar tecken på omogenhet, skaparen av denna tråd har skrivit för att få tips och råd inte för att få veta vad som tycks och vad som inte tycks om Sonic. Klart att man kan älska en person när man är 11 det finns inget fel med det, det är inte mer fel än att älska någon när man är 45, kärlek är ngt som växer fram det är inte ngt som man behöver bli tillräckligt gammal för att klara av. Problemet dock med tidiga förälskelser är att det inte är så väldigt många fall då det håller i längden oftast brukar man växa ifrån varandra men det händer att par bildas tidigt och håller ihop i flera år. Att tidigt bli kär är det inget fel med även om förhållandet inte räcker så länge så har det ingen betydelsen den tiden då man är tillsammans är den viktiga tiden. För att nu komma till grund ämnet, jag vet att det är svårt att lära känna nya personer alldra helst sådana som man har känslor för. Men ibland måste man ta sig i kragen även om det är normalt att vara blyg och feg så måste man övervinna det om man verkligen vill nå fram till den personen man gillar. Att lära känna en person man gillar kan delas upp i några steg. 1. Sammla mod, och bestäma sig, det är det viktigaste steget. Först när man är redo ska man börja ta kontakten då minskar chansen att ngt går fel i början och gör det trots allt det så går det att reparera. 2. Börja prata om personen, om helt oviktiga saker det kan vara allt från väder till saker på TV. Det bästa är om det finns ngt gemensamt att prata om för då blir det lättare. Det viktiga i det här steget är att vara lite försiktig och inte för framfusig, man vill ju inte skrämma i väg personen och man ska inte slänga ur sig massa känslor direkt för det är en annan faktor som kan avskräcka en person. 3. När man har pratat en del med personen och känner sig ngt lugn så kan man börja höra sig för om msn. Att få en annan persons msn behöver inte vara svårt och har ni redan pratat en del så är det bra att säga ngt i stilen "Det här är min msn.....om du vill ha den skulle vara kul att ha din oxå" lyckas det så är det en gyllene chans att lära känna varandra mer eftersom många blir mindre nervösa när man pratar över msn. 4. Detta steg kommer då steg 3 har blivit en vanlig fas, det har blivit lätt att prata med personen och man känner sig lite säkrare än vad man gjorde tidigare. Nu ska det oxå vara lättare att prata och man ska vara sammlad till att ta nästa steg. 5. Nu kommer ett viktigt steg, det gäller nu att tänka efter, "var personen som jag hade tänkt mig?" man måste se om verkligen gillar den här personen och vill sattsa på att få ihop ngt. Det kan ju ha visat sig att personen inte alls var som man hade tänkt sig och därför anser att vänskap skulle duga fint. Man ska även tänka efter om personen visar ngt som helst delat intresse för än, man märker ju om en person är helt ointresserad. 6. Om man nu bestämt sig för den här personen så är det dags att försöka umgås, fråga om ni inte kan göra ngt tillsammans, gå på bio, bada eller ngt sådant. Pefekta tillfällen är tex om en stor film dykt upp på bio och båda är intresserade av att se den då blir det klart lättare att säga "den filmen vill jag oxå se så varför går vi inte på den tillsammans" 7. Kommer mycket senare det är då när det gäller för dig att ta allt mod till dig och berätta vad du känner. Det här är dom råd jag har att ge ut, går det inte bra så får du gå vidare, men lycka till! Redigerat 17 Oktober 2007 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Öhhh... om man inte läser rubriken till detta ämnet så kan man tro att det handlar om sonic -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Jag ber om ursäkt jag hade tänkt lägga av med allt, men jag hade lust att mucka gräl lite ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 vissar Samma som om jag skulle säga sparra ^^. Men jaja, jag spelar hellre tv-spel än att jag sportar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 vissar Samma som om jag skulle säga sparra ^^. Men jaja, jag spelar hellre tv-spel än att jag sportar. Tack för uppmärksammat slarv ska ändra det genast så fler slipper gå off - topic om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NamNAm Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 jag behöver ochså hjälp jag e 12 o letar efter nån tjej men aldrig riktigt hittat någon. e kär i en tjej i min klass men hon har redan en kille men vet någon vart man ska börja nurå i sitt lilla kärleksliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 jag behöver ochså hjälp jag e 12 o letar efter nån tjej men aldrig riktigt hittat någon. e kär i en tjej i min klass men hon har redan en kille men vet någon vart man ska börja nurå i sitt lilla kärleksliv?Va dig själv så kommer du få en flicka nån dag. Och om hon har kille så ska man låta henne vara tills hon är ledig, otrogenhet är de värsta som finns typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.