KVAB Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 En 50-årig gubbjävel sköt ihjäl en 15-årig mopedist och skadade allvarligt en 16-årig mopedist, på en gård. Jag bor inte så långt ifrån platsen. http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_17233674.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vad det det som stog i Expressen som hände i Blekinge idag ? Lebbigt... Jag bor i Karlskrona så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Okejj, det är fel av "ungdomarna" att hålla på å trakassera å så, men va f*n, men skjuter de ju inte för de! Idiotgubbe -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Överreagera mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem? Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Man ska ju inte åka moped mitt i natten....Störigt för de som bor där och sover... men iaf gubben är ju en idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem? Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag. Jag förstår vad du menar, har hänt mig. Men sj tycker jag gubben borde ta till samma gamla hederliga metod som jag använde, dvs stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem? Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag. Jag förstår vad du menar, har hänt mig. Men sj tycker jag gubben borde ta till samma gamla hederliga metod som jag använde, dvs stryk. Du tror inte att de bara kör ifrån dig på sina mopeder då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Ännu bättre, då slipper han slå de oxå? ;) edit: btw jag menade ju inte att EXAKT samma har hänt mig. inga moppar inblandade. det var faktist så att några höll på med min brorsa ett tag (de var äldre), mina päron snackade med lärarna, men nej då. så jag hoppade in. Redigerat 6 Oktober 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Ännu bättre, då slipper han slå de oxå? ;) edit: btw jag menade ju inte att EXAKT samma har hänt mig. inga moppar inblandade. det var faktist så att några höll på med min brorsa ett tag (de var äldre), mina päron snackade med lärarna, men nej då. så jag hoppade in. Jo, om man nu har en storebror som är äldre än 15 men ändå inte är straffmyndig (säger man så? :huh: ) kan det fungera. :P Men så fort man tröttnat på att springa efter kör de tillbaka och vandaliserar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Håller med Mumutio, vad hade DU gjort i samma situation? Är man så korkad att man trakasserar en familj, i synnerhet deras son, så får man ta konsekvenserna, speciellt om polisen inte vill göra nåt åt saken. Redigerat 6 Oktober 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Idioter! De får skylla sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.