Hoppa till innehåll

En 50-årig Gubbjävel Sköt Ihjäl En 15-årig Mopedist


KVAB

Rekommendera inlägg

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem?

 

Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem?

 

Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag.

Jag förstår vad du menar, har hänt mig.

 

Men sj tycker jag gubben borde ta till samma gamla hederliga metod som jag använde, dvs stryk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår honom. Om de håller på att förstöra grejer och mobba sonen, och inte polisen gör något även efter att de anmält pojkarna med namn 3 gånger. Vad ska de göra? Låta sina grejer och sin pojkes psyke bli förstört utan att någon hjälper dem?

 

Det är polisens ansvar att förhindra en sådan händelse. Anmäl den lokala polisen för vållande av annans död, säger jag.

Jag förstår vad du menar, har hänt mig.

 

Men sj tycker jag gubben borde ta till samma gamla hederliga metod som jag använde, dvs stryk.

 

Du tror inte att de bara kör ifrån dig på sina mopeder då? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu bättre, då slipper han slå de oxå? ;)

 

edit: btw jag menade ju inte att EXAKT samma har hänt mig. inga moppar inblandade.

det var faktist så att några höll på med min brorsa ett tag (de var äldre), mina päron snackade med lärarna, men nej då. så jag hoppade in.

Redigerat av Fality
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu bättre, då slipper han slå de oxå? ;)

 

edit: btw jag menade ju inte att EXAKT samma har hänt mig. inga moppar inblandade.

det var faktist så att några höll på med min brorsa ett tag (de var äldre), mina päron snackade med lärarna, men nej då. så jag hoppade in.

Jo, om man nu har en storebror som är äldre än 15 men ändå inte är straffmyndig (säger man så? :huh: ) kan det fungera. :P

 

Men så fort man tröttnat på att springa efter kör de tillbaka och vandaliserar igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Mumutio, vad hade DU gjort i samma situation?

Är man så korkad att man trakasserar en familj, i synnerhet deras son, så får man ta konsekvenserna, speciellt om polisen inte vill göra nåt åt saken.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...