Sportlov Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Jo, jag laddade ned ett spel... som jag testade det sög så jag quitade. När jag väl kom ut till skrivbordet igen var Tibia och DivX Borta... <_< Sååå jag tankade Tibia igen... och när jag installerar skiten kommer det upp "trojan horse" som att Tibia skulle vara infected.. :( Aja. så tar jag "heal" på trojan, och Tibia vägrar fungera efter det.. Jag har försökt få bort trojan med AVG, men vafan inga Threats blir hittade. Vadfan ska jag göra för at få bort trojan ?? Mvh // Sportlov Redigerat 6 Oktober 2007 av Sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Starta om datorn om du inte har gjort det. Försök lokalisera viruset och ta bort den manuellt. Nämn namnet på spelet du laddade ner från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Kan bli svårt att ta bort Trojan horses... Vissa säger att det är obotligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) Det går alltid att ta bort ett virus. ALLTID! Det finns inget som är omöjligt att ta bort. Eftersom det kommer dit kan det tagas bort. Såklart kräver vissa tid för denna process. Men det finns inte ett enda virus som kräver en formatering för att få bort det, dock är okänt hur man tar bort vissa... vilket brukar resultera med att man formaterar. Redigerat 7 Oktober 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 (redigerat) kan du ta reda på vad trojanen heter? elr sök igenom alla dina portar som är öppna och säg vilka som är öppna så kan jag ta reda på namnet Redigerat 7 Oktober 2007 av Keylogger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Tankar du Tibia från officiella webbsidan eller annan plats? Kan kanske vara så att de filer du laddar hem är infekterade. Du borde kunna se vilka filer det är som är infekterade genom ditt antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.