Emomilol Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) de finns en tjej som ja bara älskar och har både fin röv och bröst:) hon är söt i ansiktet också men ja fick nyss reda på att hon har haft sex och så, men idag fick ja reda på vem de va... och då va de såklart min bästa kompis som tagit hennes oskuld :angry: fy f*n va besviken ja blev på henne :( Redigerat 8 Oktober 2007 av Emomilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vad blir du besviken över? Vad angår det dig vem hon har legat med, hon är ju inte direkt din flickvän, eller hur? Dessutom skulle inte det heller spela roll, efter som hon har gjort det och inte gör det. Snyt dig för f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Vad blir du besviken över? Vad angår det dig vem hon har legat med, hon är ju inte direkt din flickvän, eller hur? Dessutom skulle inte det heller spela roll, efter som hon har gjort det och inte gör det. Snyt dig för f*n... kanske för att de e min brud? inte så kul.. men ja lipar iaf inte så jag behöver inte snyta mej:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The_Slayer Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Som du beskriver henne skulle jag inte ge henne en chans att ha sex med nån annan än mig själv. Skulle dunkat på henne direkt. Och hade hon vägrat hade jag bundit henne, men det är ingen större chans om man t o m dunkat på Paris Hilton :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 8 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Som du beskriver henne skulle jag inte ge henne en chans att ha sex med nån annan än mig själv. Skulle dunkat på henne direkt. Och hade hon vägrat hade jag bundit henne, men det är ingen större chans om man t o m dunkat på Paris Hilton :) du borde f*an se henne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Men ge oss en bild da :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 9 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 (redigerat) Men ge oss en bild da :P. hittar ingen bättre bild:P men hon e hetare i verkligiheten ;) Redigerat 10 Oktober 2007 av Emomilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Men ge oss en bild da :P. hittar ingen bättre bild:P men hon e hetare i verkligiheten ;) Du ska nog inte lägga upp bilder på folk här utan tillåtelse.. Ta bort bilden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2007 Om hon är av med oskulden redan vid tretton års ålder så lär han vara rätt lösaktig och sånt håller sig oftast genom hela livet så det är nog inget att satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Om hon är av med oskulden redan vid tretton års ålder så lär han vara rätt lösaktig och sånt håller sig oftast genom hela livet så det är nog inget att satsa på. Kunde inte sagt det bättre själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Vilken djup och romantisk människa du verkar vara "Hon har fin röv och bröst" sen på köpet var hon söt i ansiktet också. Njae hon insåg troligtvis hur ytlig du va o tog en biljett på din polares bananhiss istället och du fick smaka på en kaka kallad Dissad. men du kommer över det, de kan jag lova dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Hmm, nu ska vi se. Ordspråket "Det finns fler fiskar än de som biter på masken" (Tolka det hur du vill). Grejen är att du inte kan kalla det kärlek innan du börjar uppskatta tjejens personlighet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.