Hoppa till innehåll

Sabotage!

Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

Tänk på detta vis: Du vill ge igen rktigt j*vla hårt på en person som mobbat dig i ett antal år. Du får veta att han nyss köpt en fet dator för 40.000:-

Vad väljer du? Att sno den eller att slå sönder den? Snor du den räknas det som stöld, har du sönder den räknas det som sabotage, vandalism.

En enkel lösning för problemet...

1. Skaffa personens msn.

2. Skaffa dig kunskap inom datorer(hacking).

3. Skicka en trojan till personen, ev. en länk till en nerladdningsbar bild som innehåller en trojan(körs när man öppnar bilden på datorn).

4. Ta reda på ip genom att be personen skicka en slumpmässigt vald fil till dig, skriv netstat i cmd för att få n00bens ip(välj rätt ip!).

5. Är du smart nog borde du kunna gissa vad som bör stå här.

4.

På trean är det nog lite fel.

I windows kan man inte göra en keylogger som aktiveras när man öppnar bilden, du måste genom ett annat program visa hur filen ska öppnas.

När en fil skickas via msn skriv "netstat -n" då blire bättre rader. Ännu bättre om du skriver "netstat -n > ip.txt". Då åker alla ip'n in i "cd\ip.txt".

Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På våran skola är det jävligt mycket sabotage. Något pucko gick och högg sönder alla sofforna i "oaserna" så dom tog bort allihopa =( böckerna är trasiga, fattas sidor, bänkarna är sönderklottrade, linjalerna abrutna på mitten, snus på väggarna (om det nu räknas som sabotage).. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja, på min föra och den skolan jag går på är det as mkt sabbotage. jag själv tycker det är jävligt omoget att saboter skolor. ialla fal när dom som gör det brara är 14-13år. vad tycker ni om saken? det va kloter mm, och vandalism.

vadå så om 12 åringar eller 15 åringar gör det så är det inet omoget :o eller 32 åringar 6 åringar osv...

ontopic: bara klotter och förstörda rutor i vår skola ;)

EDIT: kom på att högstadie barnen har tat eld på skolan och skogan i skolan ett antal gånger...

Redigerat av Gamer95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har varit sabotage en gång vad jag vet, några snubbar bröt sej in i uppehållsrummet och stal en xbox 360 + spel

Det är inte sabotage.

Andersffs, sluta vara så petig.

Förövrigt tycker jag att sabotage är förjävligt, och att man bör införa hårdare straff för sådant. Förekommer i min skola till exempel.

Det blir fel annars, eller hur? Inte för att det spelar någon roll. Att skicka trojaner till folk är dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...