Hoppa till innehåll

Politiska Partier Som Är Eller Anklagas För Att Vara Främlingsfientliga


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

Majoriteten av svenskarna är förnuftiga och röstar inte på icke-demokratiska partier som siktar på fascism, nazism, kommunism el.dyl. Ett tystande av dessa partier går inte att försvara, för då skulle demokratins företrädare bli lika diktatoriska som företrädarna för de onda partierna.

Det kommer det dock bli ändring på när dagens ungdomar får börja välja. Jag tror inte riktigt att du förstår hur främlingsfientliga framför allt ungdomar här i Skåne är. Nästan alla jag känner är antingen rasister, främlingsfientliga eller så har de kritisk syn på invandringspolitiken som den är idag. Ni ska få se, SD kommer få fler röster än ni alla tror i nästa val. De har redan fått majoriten av rösterna i Landskrona, och det kommer de få där jag bor och på många andra ställen i Skåne också.

 

Man är inte rasist pågrund av hur någon beter sig. Som rasist värderar man någon för hur man ser ut. Det är bara 14åriga kids som försöker förklara sig bort varför de är rasister.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

man kan vara rasist på helt andra grunder.

 

sd och nd är så genomskinliga när de förnekar sin främlingsfientlighet. vinner de någonsin ett val (mot all förmodan), blir det utvandring direkt.

De kommer aldrig "vinna" ett val för att då måste de troligtvis få mer en hälften av alla mandat (för ingen lär ju vilja fläcka ner sitt parti och sammarbeta med dem). Dock är det väldigt nära att de kommer in i riksdagen. Tyvärr kan vi redan se dem där 2010 om vi har otur.

Redigerat av CookieSmasher
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Xade har rätt, man måste få säga sin åsikt.

 

Och detta är inte min åsikt, det är FAKTA: Sverige skulle inte fungera bra utan invandrare...

På vilket sätt då? Sverige skulle ses som diskrimerande om man skickade ut alla invandrare.

 

Har du någon aning om hur många företag, mataffärer, matkedjor och allt annat som har en förbindelse med sådant skulle gå under? Din favoritpizzeria runt hörnet skulle inte finnas kvar, har du någon aning om hur detta skulle påverka Sverige? Men förövrigt så finns det faktiskt invandrare som bara lever på socialbidrag och utnyttjar det Sverige kan bidra med. De försöker inte ens hjälpa Sverige på något sätt, utan fulltändigt Skiter i det. Det är där problemet ligger, inte i att det finns invandrare. Utan emigrering och invandringen skulle inte världen fungera bra... Men överflöde utav detta skapar ju dessa problem i länder som är rika(som t.ex. Sverige).

 

Tänk igenom ordentligt vad jag har sagt och dra slutsatser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Åsikter baserade på hudfärg, moget att sen skylla på att Sverige inte "klarar av" fler invandrare, vi har allt som krävs och ännu mer för att ta in fler.

 

Vuxna människor som beter sig som åttaåringar..

Tragiska figurer det där, både partiet och dess anhängare.

Vi kan ju lika gärna dra på oss naziuniformen och se ut en lämplig ledare på en gång.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det stora problemet med Sverigedemokraterna och deras politiska vänner är att de drar en massa enkla och felaktiga slutsatser. Så fort det blir stökigt i ett invandrartätt område så skyller de på att invandrare inte kan sköta sig. Men det har inte med att det just är invandrare utan att de som bor där lever med sämre villkor. De diskrimineras och står utanför det svenska samhället och då blir ingeting viktigt längre. Man skiter helt enkelt i allt och ligger hemma eller är ute och ställer till bråk för att få ut sina aggressioner.

 

Det Sverigedemokraterna nu gör är att man försöker utöka klyftorna mellan "invandrare och svenskar" ytterliggare för att ställa dem mot varandra. För att i längden få "svenskarna" att inte längre vilja ha invandrare.

De är ingenting annat än en tvättad form av fascism!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Är lite osäker på dom, men jag skulle vilja rösta på ett parti som höjer nationaliteten i Sverige, sjukt att man ska behöva ta till ett parti för det ändå. Om det kunde komma ett nytt sådant parti som har mindre dåligt ryckte så skulle jag rösta på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Tittade just runt på National Demokraternas sida, och skrattade ihjäl mig. Speciellt när jag läste att "muslimerna försöker ta över Sverige, och sprida Islam till alla Svenskar" och "Regeringen försöker döda all svensk tradition" ^^

Själv kommer min röst att hamna på Social Demokraterna när jag får rösta. Dem har skött Sverige under en rejält lång period, och allt gick fin-fint när dem styrde. Vi fick till och med pengar över att skänka till fattiga länder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittade just runt på National Demokraternas sida, och skrattade ihjäl mig. Speciellt när jag läste att "muslimerna försöker ta över Sverige, och sprida Islam till alla Svenskar" och "Regeringen försöker döda all svensk tradition" ^^

Själv kommer min röst att hamna på Social Demokraterna när jag får rösta. Dem har skött Sverige under en rejält lång period, och allt gick fin-fint när dem styrde. Vi fick till och med pengar över att skänka till fattiga länder.

Jag kan däremot hålla med om att Socialdemokraterna mer eller mindre dödar all svensk tradition då invandrare favoriseras av dem. Att över huvud taget ställa krav verkar tydligen vara kränkande. Och allt gick verkligen inte fin-fint... Inte för att moderaterna är så mkt bättre. De är minst lika naiva.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...