runescaparenj Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 :) hej jag vill gärna köpa det men gjorde du den gubben för lengesedan?? jag vill köpa någons acc :rolleyes: hhhhhhhheeeeeeeeeeejjjjj jag köper någons acc :iluvff: ok har en i lvl 5 för hmmm 5 k? jag vill köpa det men har du gjort den gubben för länge sedan?? :o
Rammus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Dra inte upp en gammal tråd Runescapearnj tack!
runescaparenj Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Dra inte upp en gammal tråd Runescapearnj tack! vad??
Rammus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Men kolla trådens senaste inlägg. Tror han inte köper gubbar en. Och en lvl 5? Skärp dig
runescaparenj Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Men kolla trådens senaste inlägg. Tror han inte köper gubbar en. Och en lvl 5? Skärp dig hehe :D föresten säljer du några rs gubbar?? :rolleyes:
Rammus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Nej, gör en ny tråd. Prata inte i denna tråd
runescaparenj Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Nej, gör en ny tråd. Prata inte i denna tråd ok Nej, gör en ny tråd. Prata inte i denna tråd men hur gör man det då?? :blush:
fag Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Nej, gör en ny tråd. Prata inte i denna tråd men hur gör man det då?? :blush: omfg..finns de ingen åldersgräns på fuska?O.o
Dezen Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Finns det inte en regel som förbjuder köp och sälj? ;)
Skurken Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Skrivet 7 Augusti 2008 Finns det inte en regel som förbjuder köp och sälj? ;)Reagerade på det med. Ingen har sagt, inte ens dragonaits, att man inte får sälja/byta saker över fuska. Konstigt.
Rekommendera inlägg