Gäst 55_66 Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Heroes äger och är väldigt intressant!! Matt (Polisen som kan läsa tankar) och Hiro (Japanen som kan böja tid och rum) dem 2 är mina favoriter i Heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Heroes är ju skitbra. Claire är nog min favorit mest nu och hir förstås. Claire är inte bara min favorit för att hon är så j*vla snygg utan också för att jag fastnade för hennes story om man säger så. Hur hennes adoptivfar harljugit för henne hela hennes liv. Det är så synd m henne och hur hon gick miste om sin bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie. Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på hur det går för Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet? Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien. Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra. Redigerat 5 November 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Jag har sett 6 episoder in på andra säsongen :3 Mina favoriter är nog Peter och Claire. Tycker att Hiro är så himmla dryg. ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 AAAh, jag såg S02E07 igår kl 12. varför ska det ta så lång tid innan nästa avsnitt kommer? :/ Varför måste dom använda det där j*vla stinkande viruset? dumma "hantheleaderförthecompanysomintevillsägavadhanharförkrafternågongång" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie. Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på hur det går för Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet? Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien. Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra. OCh det som gör den så bra är att dom liksom inte bara. "JAg har superkrafter och ska använda dem för att bekämpa ondska utan mer anoorlunda storyer. Hiro är ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Heroes är en förbannat bra serie!! :D Mina favvo karaktärer är Hiro (han äger) och Claire :wub: för hon e så j*vla het Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie. Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på hur det går för Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet? Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien. Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra. OCh det som gör den så bra är att dom liksom inte bara. "JAg har superkrafter och ska använda dem för att bekämpa ondska utan mer anoorlunda storyer. Hiro är ett undantag. Precis. Heroes följer inte den traditionella och vanliga handlingsidén som ständigt präglat/präglar superhjälte-serier. Istället för att lägga allt för stor fokus på själva krafterna i serien så har man valt att gå närmare in på hur karaktärerna är som personer, vem deras nära och kära är och om hur hjältarnas vägar korsar varandra... ja man lägger mera tyngd på karaktärernas vardagsliv helt enkelt. Serien berättar ändå om hur vissa människors liv skulle vara ifall dom hade krafter, men ändå så är krafterna liksom inte det som är det mest viktigaste i serien, vilket då gör Heroes till en serie som tillför något nytt till superhjälte/sci-fi-genren enligt mig. Redigerat 7 November 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Lost är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 lost är sämst, det handlar om samma sak i 20 säsonger, hoooray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag tycker att serien Heroes är bra, hoppas bara att det är över 100 avsnitt, som i alla andra serier. Den "coolaste" i seriern är Sylar, och den dummaste(knäppaste) med sammtidigt rolig är Hiro. Och sist men inte minst Claire som är snyggast i seriern xD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Heros är bra, fast jag har missat ungefär hälften av alla avsnitt så jag kollar inte så ofta längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.