Hoppa till innehåll

Heroes


Autobahn

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Heroes är ju skitbra. Claire är nog min favorit mest nu och hir förstås. Claire är inte bara min favorit för att hon är så j*vla snygg utan också för att jag fastnade för hennes story om man säger så. Hur hennes adoptivfar harljugit för henne hela hennes liv. Det är så synd m henne och hur hon gick miste om sin bästa vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie.

Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på

hur det går för

Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet?

 

Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien.

Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter

så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AAAh, jag såg S02E07 igår kl 12. varför ska det ta så lång tid innan nästa avsnitt kommer? :/

 

Varför måste dom använda det där j*vla stinkande viruset? dumma "hantheleaderförthecompanysomintevillsägavadhanharförkrafternågongång"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie.

Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på

hur det går för

Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet?

 

Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien.

Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter

så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra.

 

OCh det som gör den så bra är att dom liksom inte bara. "JAg har superkrafter och ska använda dem för att bekämpa ondska utan mer anoorlunda storyer. Hiro är ett undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med de flesta av er om att Heroes är en förbannad bra serie.

Jag är själv redan inne på den andra säsongen och är nu faktiskt väldig nyfiken på

hur det går för

Peter (han har ju förlorat sitt minne), vem är Adam och hur går det med Hiro på 1600-talet?

 

Förövrigt så är Peter, Matt och Hiro mina favoritkaraktärer i serien.

Eftersom serien handlar om vanliga människor som upptäcker att de har speciella krafter

så sätter det extra krut i serien, den är som sagt förbannad bra.

 

OCh det som gör den så bra är att dom liksom inte bara. "JAg har superkrafter och ska använda dem för att bekämpa ondska utan mer anoorlunda storyer. Hiro är ett undantag.

 

Precis. Heroes följer inte den traditionella och vanliga handlingsidén som ständigt präglat/präglar

superhjälte-serier. Istället för att lägga allt för stor fokus på själva krafterna i serien så har man

valt att gå närmare in på hur karaktärerna är som personer, vem deras nära och kära är och om hur hjältarnas vägar korsar varandra... ja man lägger mera

tyngd på karaktärernas vardagsliv helt enkelt. Serien berättar ändå om hur vissa människors liv skulle vara ifall dom hade krafter, men ändå så är krafterna liksom inte det som är det mest viktigaste i serien, vilket då

gör Heroes till en serie som tillför något nytt till superhjälte/sci-fi-genren enligt mig.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...