Gäst Tour Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Bob är chefen för "The Company" och han dyker upp i säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) PETER PETRELLI<3 Han är så cool nu när han kan välja kraft! Men Hiro är också cool Redigerat 2 December 2007 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Omg. Hiro i senaste avsnittet, o Peter, zomgggggg Tror det är sista avsnittet som kommer ut om 1-2h nu innan det är paus till January om jag inte har fel. Japp. Sista nu sen är det paus! Season 2, Episode 11: Powerless Original Air Date: 3 December 2007 Redigerat 4 December 2007 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Omg. Hiro i senaste avsnittet, o Peter, zomgggggg Tror det är sista avsnittet som kommer ut om 1-2h nu innan det är paus till January om jag inte har fel. Japp. Sista nu sen är det paus! Season 2, Episode 11: Powerless Original Air Date: 3 December 2007 ska titta på avsnitt 11 nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hiro eller Peter e ju lätt bäst. Visste inte att de va paus till Januari nu!! :o hur ska j aklara mej så länge? Älskar verkligen Heroes o håller nog med oatt de är en av dfe bsäta serier ja sett:P Måste erkänna att när man fick se Linderman så blev jag väldigt exhalterad haha:Px) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.