ELF Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Jag har installerat Visual Studio 2005. Men till det så följer det med ett program som kollar efter fel i program som man kör. Problemet är det att det är på jämt och kollar alla program som körs. Om det hittar ett fel i något program eller spel så stannar det och debugging programmet frågar om jag vill kolla vad som är fel. Vad jag än väljer så stängs programmet eller spelet av som jag använde. Vet någon hur jag kan stänga av detta debugging program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 gå in på aktivitetshanteraren och stäng av processen, ta oxå bort den från startup listan. hade inte detta problem med VBS ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Det är det att jag hittar ingen process som det kan skulle kunna vara. Jag hittar inget i services.msc. Jag tänkte inte på msconfig som du föreslog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 i msconfgi fins den inte heller. Det måste finnas någon inställning i programmet som jag inte hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Vad heter programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Jag tror det heter: Visual Studio On Time Debugger. Det är just On Time som jag inte är säker på, men tror det var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Tools->Options->Debugging->Just-In-time Skulle gissa på.. Verktyg -> Inställningar -> Debugging -> Just-in-Time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2007 Tools->Options->Debugging->Just-In-time Skulle gissa på.. Verktyg -> Inställningar -> Debugging -> Just-in-Time Jag har kollat igenom det programmet som jag trodde det var, men hittar inget. Om du menar att det ska finnas i Visual Studio så hittar jag inget där häller... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 18 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2007 Öppna registereditorn (Start - Kör - Skriv in regedit). Hitta följande key HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Script\Settings\JITDebug Ändra det till 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Jag sökte efter filen "vsjitDebugger" och hittade .exe:n och .dll-filen. har lagt båda filerna i papperskorgen. Jag ska kolla upp "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Script\Settings\JITDebug" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Det stod redan på 0. Fast det kan ju bero på att det inte har hittat filerna och stängt av sig automatiskt. Får se om det kommer tillbaka. För jag har återställt filerna och det står på 0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.