Hoppa till innehåll

Senaste Skolk Ni Gjorde ?!


HUHEUEHEUEHUH

Rekommendera inlägg

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

 

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

 

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

 

Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad.

 

Gratis maten på skolan är ett h*lvete. T.ex. dagens rätt idag luktade svett och diaree. Kul folk äre inte alltid med kaxiga nior som kallar en saker hela tiden och lektionerna handlar bara om att skriva massa saker och vara stressad över att man inte kommer att komma till terminsmålet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Poison

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

 

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

 

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

 

Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad.

 

Gratis maten på skolan är ett h*lvete. T.ex. dagens rätt idag luktade svett och diaree. Kul folk äre inte alltid med kaxiga nior som kallar en saker hela tiden och lektionerna handlar bara om att skriva massa saker och vara stressad över att man inte kommer att komma till terminsmålet.

 

Du skulle hellre betala för maten än ha den gratis alltså?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

 

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

 

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

 

Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad.

 

Gratis mat?

I våran skola så är det gammal katt mat, det smakar skit, allt är torrt.

 

Rapto*

Ja så kan en dag också se ut ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahapp, skolkade idag-hela dan.

Jag bad om att få stanna hemma idag, men morsan sa, om du inte går nu så får du inget studiebidrag. W00t måste ha pengar.

Men jag har bara skolkat 2 dagar denna månad, eller 3 med denna dag.

'

Men iaf, jag satt inne på ett internetcafe och lirade Cs & wow hela dan.

Drog till McDonalds köpte mat, gick förbi affären och köpte red bulls, gick tillbaks och började spela ;) gött.

 

SHIT, McDonalds, Red Bull, CS OCH WOW!?!?!? WTF!??!?!?! DU ÄR BÄÄÄÄST!!! Får jag slicka dina tår? (L)

 

Man ska inte skolka. Tycker ingen att skolan är rolig? :(

 

Visst f*n är det kul. Massa kul folk, någorlunda roliga lektioner lite då och då, gratis mat! Skolan är underskattad.

 

Gratis maten på skolan är ett h*lvete. T.ex. dagens rätt idag luktade svett och diaree. Kul folk äre inte alltid med kaxiga nior som kallar en saker hela tiden och lektionerna handlar bara om att skriva massa saker och vara stressad över att man inte kommer att komma till terminsmålet.

 

Du skulle hellre betala för maten än ha den gratis alltså?

 

Ja. Om det var någon mat som inte gjordes av en kock som skiter i maten. Och då menar jag alltså att SKITA i maten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska skolka imorgon... Är jag inte för cool va? Slicka mina tår någon? Har för mig att jag såg att Salzalada var villig till att göra det.

 

Nej, behöver inte vara på Psykologin så jag tar den tid till att spela musik. Ska spela upp om ett par veckor så det vore ju bra att kunna spela låtarna man ska spela.

 

Men skolka ska man bara göra då man känner att man har tid till det. Har man gjort klart det mesta i skolan och man kanske vill se något som händer i stan under dagen. Då skolkar man. Det beror på vad man värdesätter. Tjejen, polarna eller något man tycker är mycket viktigare före skolan. Är min tjej ledig och jag har bara en lektion den dagen, klart som f*n jag skolkar!

Redigerat av Tenacious
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig skolkat och tänker aldrig det ,)

Tycker att det är så onödigt att skolka du missar ju jätte mycket på det som du kanske får svårt att ta igen sen. Jag pluggar ganska mycket för att komma in på natur och vetenskaps linjen och förhoppningsvis bli läkare en vacker dag. Så nästa gång du Tänker på om du skall skolka Tänk om !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig skolkat och tänker aldrig det ,)

Tycker att det är så onödigt att skolka du missar ju jätte mycket på det som du kanske får svårt att ta igen sen. Jag pluggar ganska mycket för att komma in på natur och vetenskaps linjen och förhoppningsvis bli läkare en vacker dag. Så nästa gång du Tänker på om du skall skolka Tänk om !

 

Nej. Jag är aldrig sjuk så jag tar ledigt kanske 1-2 gånger per termin för att jag känner för att vara lite ledig då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Igår. Skolkade från klassrådet bara. Orkar f*n inte cykla 1.5 mil framåtillbaka för att vara med på ett klassråd. ._.'

w00t, buss eller moppe?

 

Eftersom vi började dagen med ett studiebesök på ett reningsverk klockan 08:15 som höll på till 09:30 så orkade jag inte helt enkelt cykla 1.5 mil framåtillbaka till skolan, eftersom gympan började 13:25 på en idrottsplats ganska nära reningsverket (1 km).

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...