Inside Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag önskar mig PS3... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......... Kläder o en Laptop tror jag. Eller kanske en 32" LCD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 ds lite,för mitt vanliga ds har jag tappat jätte mycket i marken så det går snart sunder wii eller det ska jag få i jul klapp :P ny bandy klubba ny innebandy klubba radiostyrd bil mobil har inte fått det än :angry: T***S******S leksak :D och massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 T***S******S leksak :D och massa mer Transformers leksak elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 kanske det :P vadå får man inte gilla sånt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag önskar mig PS3... ;) Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 ds lite,för mitt vanliga ds har jag tappat jätte mycket i marken så det går snart sunder wii eller det ska jag få i jul klapp :P ny bandy klubba ny innebandy klubba radiostyrd bil mobil har inte fått det än :angry: T***S******S leksak :D och massa mer Öhh du är 10 år har inte heller nån. Vill inte ha en heller och det är bara onädigt slöseri! Själv vet jag inte vad jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag vill ha: Pokemon Battle Revoulotion Super Mario Galaxy Ny Innebandy klubba ( spelar inte Inne Bandy fast brukar va ute och skjuta ) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 mobil har inte fått det än :angry:Eh, du är 10 år. Tror knappast du behöver nån telefon. Jag fick en när jag var förrförra julen när jag var elva, har inte börjat använda den seriöst förns för ett tag sen. Från början satt jag bara och tog kort med den -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dasfrazz Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 massa skivor och en ny gura :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Xbox 360 eller PS3 Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 mobil har inte fått det än :angry:Eh, du är 10 år. Tror knappast du behöver nån telefon. Jag fick en när jag var förrförra julen när jag var elva, har inte börjat använda den seriöst förns för ett tag sen. Från början satt jag bara och tog kort med den -.- Jag fick min mobil när jag var 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.