Aircondition Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Är faktiskt ganska sugen på en PS3. Vill nämligen spela Assassin's Creed. Men om jag får den i julklapp är det ju inte alls länge kvar till PC versionen. Jag är lite kluven. :< Är inte tillräckligt bra exlusiva spel till PS3 än så länge. Annars kanske ett grymt ljudkort till min nya burk skulle sitta fint. ;D Kläder är aldrig fel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Money. Och nya kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 kläder, lavin utrustning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Hittils på min lista: Wii Super Mario Galaxy (Wii) Mario & Sonic at the Olympic Games (Wii) Ninja Gaiden Dragon Sword (DS) Contra 4 (DS) Megman (DS) Pengar Godis Kanske en extra kontroll till Wii. Vet inte om Ninja Gaiden kommer att komma ut före jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag vill ha ett PS3 och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Får inga julklappar utan får pengar istället så jag kan köpa vad jag vill. Skall därför köpa en akustisk gitarr till mig själv som julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Pengar, kläder? Lite vikter, sen vet jag inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 jag vill ha ett wii i julklapp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 PS3 / assasin creed (ps3) Avatar the last airbender (wii) avatar the legend of aang (wwii) Och lite kläder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel10 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 kanske är inte ett bra ord för mig men jag vill ha en: ny dator, pengar, bf 1942 edition, mer pengar, yxa så att jag kan bygga en kanot, en ubåt kanske helst en dator pengar och ubåten. Menar alvar med ubåten. ;: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Bazooka ;| (som i vitsen som slutar med: "När jag fes strängdes skolan" >=D) Redigerat 4 December 2007 av Yiazmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.