Wendos Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Antar att du snackar med Weavile <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Antar att du snackar med Weavile <_< . Ja,hurså? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 15 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 HAHA, ser att du har ändrat nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Vem har du avslöjat den för? Föressten när vill du ha tillbaks Skunktank,Arceus,Sceptile och Empoleon?När jag behöver dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 Vem har du avslöjat den för? Föressten när vill du ha tillbaks Skunktank,Arceus,Sceptile och Empoleon?När jag behöver dom. Åh,att min tröga skalle inte insåg det direkt... lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iPwn Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 DEN FINNS INTE HAHAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Min Tyranitar råkade ha dragon dance. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 (redigerat) DEN FINNS INTE HAHAHAHAHA!Är du också en sån där som är på Fuska.nu som försöker spama ner hela forumet <_< . Redigerat 20 Oktober 2007 av Wendos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Haha, ok den där var grov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Back to topic. Du måste breeda kingdra(male)med dragon dance och en salamence/shelogn/bagon(female). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Back to topic. Du måste breeda kingdra(male)med dragon dance och en salamence/shelogn/bagon(female). Tack för tipset ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Varsågod, jag har själv gjort det för jag hade ingen psychical sweeper i teamet så varför inte hjälpa om man kan svaret? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg