Njugen Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Final Fantasy X Final Fantasy X-2 Final Fantasy XII Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus Tekken 5 Soul Calibur III Det är alla spel som jag äger till Playstation 2. Visst finns det flera i hyllan, men dom är brorsans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har över 100 spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 har massa spel :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 vrf kan ni inte skriva upp dem då? och säg inte att det tar för långt tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 ehh Dynasty warriors 4 Gta Fifa 07 Fifa 06 worms 3 sagan om ringen 1 , 2 , 3 inte alla men orka inte skriva mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag har : FIFA08 FIFA07 FIFA06 FIFA VM 2006 Tiger Woods PGA tour 06 NFS Carbon Eye toy play sports Eye toy play 2 Theme park world Burnaut point of impact 2 SSX3 Jag tror det var alla men det kommer nog fler efter julen. Jag premenerar* typ på FIFA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 tror inte på att han har 100 st och inte säger något av dom:S men ja har: Resident evil 4 (skit kul) Need for speed most wanted Need for speed hot pursuit 2 Need for speed carbon Need for speed underground Burnout revenge Ratchet and clank 3 (segt) Final fantasy X Crusty demons ska köpa Need for speed prostreet sen också:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Har köpt alla mina på spel på EBgames utom Hardware Online Arena fick jag gratis av Sony Online Entertainment :D Metal Gear Solid 3 Subsistence Need for Speed Most Wanted Black Edition Battlefield 2 Modern Combat Shadow Hearts Covenant Grand Theft Auto San Andreas Everquest Online Adventures Worms 4 Mayhem Ghost Recon Advanced Warfighter Killzone James Bond Everything or Nothing James Bond Agent Under Fire Area 51 Time Splitters Future Project Tony Hawks American Wasteland Gauntlet Seven Sorrows Godzilla Save the Earth Reign of Fire Quake 3 Revolution Tekken 4 Sagan om de två tornen Tiger Woods PGA Tour 2002 Redigerat 5 December 2007 av Nighthowler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 EBGames är i många fall dyrare än andra affärer...fast ibland så är dem billigare. iaf på pc spel. då ser man att de tar typ 50kr mer än typ siba eller onoff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg