Hoppa till innehåll

Säga Förlåt!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

T.o.m. jag, en unge som är tre år yngre än vad du är skulle klara det här hur lätt som helst.

Ring till honom, be om ursäkt för att du inte tackade, och tacka? Du kan också ge honom någon chokladbit eller något (som en annan i tråden sa).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg som det är (nästan). Du ringer upp och säger att din pappa påminde dig och att du också tyckte det var en bra idé att säga ringa upp nu och tacka för presenten. Bättre sent än aldrig. Lägg extra tyngd på att du själv ville ringa och tacka honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ring och be om ursäkt, och be om ursäkt =) ta chancen när man fortfarande kan...

 

min farfar är 82 nu, han kommer inte ihåg vad jag heter längre när man hälsar på. så passa på att ta kontakten med era gamla släktningar innan det är för sent =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring och be om ursäkt, och be om ursäkt =) ta chancen när man fortfarande kan...

 

min farfar är 82 nu, han kommer inte ihåg vad jag heter längre när man hälsar på. så passa på att ta kontakten med era gamla släktningar innan det är för sent =)

 

jag brukar snacka med mina gamla som inte bor i sverige! varje gång nån säger mit namn brukar dem gråta :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring och be om ursäkt, och be om ursäkt =) ta chancen när man fortfarande kan...

 

min farfar är 82 nu, han kommer inte ihåg vad jag heter längre när man hälsar på. så passa på att ta kontakten med era gamla släktningar innan det är för sent =)

 

jag brukar snacka med mina gamla som inte bor i sverige! varje gång nån säger mit namn brukar dem gråta :(

 

eh, varför?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring och be om ursäkt, och be om ursäkt =) ta chancen när man fortfarande kan...

 

min farfar är 82 nu, han kommer inte ihåg vad jag heter längre när man hälsar på. så passa på att ta kontakten med era gamla släktningar innan det är för sent =)

 

 

jag brukar snacka med mina gamla som inte bor i sverige! varje gång nån säger mit namn brukar dem gråta :(

 

eh, varför?

 

Därför de kanske inte får träffa sitt barnbarn så mycket ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ring och be om ursäkt, och be om ursäkt =) ta chancen när man fortfarande kan...

 

min farfar är 82 nu, han kommer inte ihåg vad jag heter längre när man hälsar på. så passa på att ta kontakten med era gamla släktningar innan det är för sent =)

Min mormor är 88, Och hon kommer ihåg allt, hon kan exempelvis berätta om en rolig dag, för typ 70 år sedan, Lol.

 

Men det är dåligt att inte tacka, så ring och gör det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...