Hoppa till innehåll

Halo 4


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

Som jag sett, så dör han inte, han lägs ner i en "frysbox", Så att han kan återupplivas någon gång

 

Undrar hur det halo kommer se ut då :)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Men master chief dör ju i halo 3....någonting måste ju hända...han kan ju inte bara dö...man vill ju se hans ansikte åxå ju...aaarhg..blev asförbannad när han dog :( <_<

Du borde inte spoila sådär.. Även om du har fel. Klara sista banan, vänta till eftertexterna är klara, sen får du reda på vad som hände.

 

 

 

VÄNTA TILLS " credits " är klara då får du se vad som händer ;) Lovar dig och alla andra ATT DET MÅSTE KOMMA "HALO" 4 !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, eftersom han läggs i en kapsel så är 3an nog sista med master chief

, men inte sista halo..

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta använda Spoiler Tagsen, det är inget nytt.

 

Tror också det kommer ett Halo 4, som några sa så kanske det var slutet på Halo Trilogin men det sista man såg på filmerna var inte en ny Halo ring, utan en planet.

Och sen så dog inte Masterchief som så många andra trodde utan han läger sig i dvala. Han säger också till Cortana: Wake me up when im needed. Så när planet landat kommer nog Masterchief väckas upp, kanske få möta lite nya varelser.

 

Jag tror det kommer ett Halo 4, men knappast med namnet "Halo 4".

 

Sen ser vi ju fram imot mot Halo Wars med men det skulle ju släppts för 1 vecka sen men nu tror jag det är 4:e gången de skjuter upp spelets realese datum. Tråkigt.

Redigerat av Bjornfarsan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå sluta använda spoiler tagsen? Hur vet du att det inte kommer nån ny hit som inte har kört Halo eller nån som inte köpte det på release dagen? De vill nog inte komma hit och se slutet.

De ovanför mig,

 

Vad menar du med: Hur vet du att det inte kommer nån ny hit som inte har kört Halo eller nån som inte köpte det på release dagen?

 

Jag förstod inte det dära, jag sa ju att kommer förmodligen ett Halo 4, så vad är problemet? Eller menar du det jag sa om Halo Wars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man kommer hit och inte klarat Halo så vill man nog inte att du säger att man inte ska använda spoiler taggar så de som inte har klarat Halo inte kan läsa nån tråd eftersom de är rädda att nån avslöjar slutet

 

Hur många håller sig ifrån att kolla tror du? Detsutom har 2-3 stycken haft fel. men ja...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...