ArgSnickare Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 (redigerat) Först var det menat att Halo 3 skulle komma ut i Mars 2007 visste väl att du skulle kolla här Redigerat 15 November 2007 av 940220 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Han dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet Redigerat 20 November 2007 av Maras95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint.Haha, alla PS3 fanboys skulle definitivt klaga på att MS mjölkar Halo serien. Vissa gjorde ju det redan innan 3:an kom ut <_< Redigerat 24 November 2007 av Wave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Halo Pinball (LOL) Halo Pacman (ehh) Halo Trilogy (kanske kommer) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Bungie kommer nog göra ett nytt halo ni såg hur mycket Halo 3 sålde så... tänk efter lite. :visslar: & Är Halo wars något att köpa sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 The Green Box kanske kommer. Halo Lego var ett rykte från Microsoft. Tror att det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Typ ett paket med alla 3 spelen + halo wars och halo 2 map pack kanske kommer eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bluschk Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Det skulle vara kul om de kom ett spel(eller en serie)om Halo romanerna. typ fall of reach. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 På ditt fodral står det ;. Början på halo trilogin ok?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag ska nog köpa Halo wars det såg ganska ballt ut! ladda ner filmerna om halo wars på marketplace ( dom e gratis ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg