Hoppa till innehåll

Halo 4


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

hallå master chief dör inte det får man se på legendary och det kommer ett halo 4 kanske inte det namnet men det ska komma ut år 2012

Nope, det kommer inte komma nåt spel som heter halo 4 eftersom halo spelen var en trilogi. Men Bungie har planerat att göra en ny trilogi, och jag har för mig att de skulle använda sig av samma personer. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

hur läser man spoiler rutorna?

Hoppas att du fattar:

Du ska helt enkelt markera spoiler rutorna som man gör när man t.ex ska kopiera en text.

 

Gearbox håller på med ett stort hemligt projekt, och det ryktas om att det ska vara "Halo 4".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man kommer hit och inte klarat Halo så vill man nog inte att du säger att man inte ska använda spoiler taggar så de som inte har klarat Halo inte kan läsa nån tråd eftersom de är rädda att nån avslöjar slutet

 

Hur många håller sig ifrån att kolla tror du? Detsutom har 2-3 stycken haft fel. men ja...

 

 

Du har rätt, jag kollar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)

 

Man får se den filmen på alla svårighetsgrader.....

 

nej man får bara se den på legendary

 

nee!!! jag såg den på heroic!!! så kolla själv om du vill....vi har rätt inte du

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halo Pinball (LOL)

Halo Pacman (ehh)

Halo Trilogy (kanske kommer)

 

när du säger halo pacman så måste jag bara säga att jag faktiskt har GJORT ett halo Pacman^^med hjälp av ett program som heter Gamemaker :P blev inte så lyckat men endå :rolleyes:

 

sen finns det ju faktiskt en halo triologi^^

Redigerat av Reaper01
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet

 

Det måste inte vara Legendery... Det kan vara vilken nivå som helst. Klara spelet på easy medium ( vet inte vad dom heter :S ) och sen på legendery..

 

Veta tills eftertexterna rullar förbi så ser du att master cheif lägger sig i fryskapsel ( som i första delen av halo fast där vaknar han )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...