Hoppa till innehåll

Halo 4


Gäst Aso100
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vet inte riktigt hur storyn är, men huvudpersonen kommer inte vara Master Chief, utan man ska tydligen spela som en ODST(Orbital-Drop-Shock-Trooper).

Jasså? :o Dem nöjjer sig aldrig med att serien ska sluta ^^ Men det är klart, Halo serien är ju riktigt populär så.

Får se om dem lyckas med det eller om dem floppar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 7 månader senare...

Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)

 

Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)

 

Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_<

Vilken jäkla bump asså!

 

Nej halo 4 kommer inte

Redigerat av MetalKungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)

 

Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_<

Vilken jäkla bump asså!

 

Nej halo 4 kommer inte

 

:zzz: :zzz:

 

Det finns fortfarande något att diskutera i den här tråden, alltså Bungies kommande spel.

Och jag välkomnar faktiskt en bump i det här forumet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...