bloppo11 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 halo betyder pengar för microsoft, det skulle bara vara dumt att lägga ner det. Det kommer säkert ett halo 4 frågan är bara innan eller efter den nya xbox konsollen släpps.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 FETT trisst med halo wars.. roligare om halo4 kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Det borde väl inte komma eftersom det tog slut i trean men man ska aldrig säga aldrig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan1993 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Han dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet Lite väl överdrivet kanske? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Han dör inte. Har du klarat Legendery än. För det finns en "secret ending" i slutet Lite väl överdrivet kanske? :lol: Vad är det som är överdrivet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Arbiter är väl kvar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Halo 3 recon var det nya spelet dom jobbade med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreature Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag vill okså ha halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Det kommer komma ett nytt Halo spel. Det kommer i slutet av 2009. Och det kommer vara det sista. I övrigt kan ni ju se i startsidan av Fuska.se. Där står alla nyheter om spel och konsoller. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Halo 3 recon "är det sista" spelet och släpps hösten 2009. Kan ju alltid hoppas att dom gör fler spel i halo världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Halo 3 recon "är det sista" spelet och släpps hösten 2009. Kan ju alltid hoppas att dom gör fler spel i halo världen. Det kommer komma ett nytt Halo 4, det vet jag. Och sedan har jag ju bevis till det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Där kan ni läsa om att Halo 4 kommer att komma ut. Längst ner står det att Halo 4 kommer komma ut. //Megadeth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Halo 3 recon "är det sista" spelet och släpps hösten 2009. Kan ju alltid hoppas att dom gör fler spel i halo världen. Det kommer komma ett nytt Halo 4, det vet jag. Och sedan har jag ju bevis till det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Där kan ni läsa om att Halo 4 kommer att komma ut. Längst ner står det att Halo 4 kommer komma ut. //Megadeth Vilket j*vla bra bevis, en sida som vem som helst kan ändra artiklar på! Och med Halo 4 antar jag att de menar Halo 3: Recon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg