Apex Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Wiki är inte att lita på för vem som helst kan skriva in vad som helst. Dock går det ryckten om Halo chronicels men det kommer inte komma något spel som heter halo 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kapiton22 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! Och källan till det tack.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! wtf, lucasarts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! wtf, lucasarts? Lucasarts gör väll star wars? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! wtf, lucasarts? Lucasarts gör väll star wars? oO exakt! så varför ska dom göra halo spel nu? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hoppas det kommer "Halo Online" eller varför inte Halo RPG, Halo Lego (tror jag kommer), Halo Ultimate Fighter och lite Halo Hero skulle sitta fint. Även ett Halo Arcade skulle sitta fint. Det som du nämner för Halo RPG tror jag inte kommer. Men Halo RTS kommer ju, men vi känner mer igen det som Halo Wars. Halo Ultimate Fighter? Halo Hero? Nja, tror jag knappast kommer. Inte Halo Lego heller. Halo lego kommer att komma. Det har bungie och Lucas Arts bekfräftat.kolla i spoilern för datum Visste att du var nyfiken men jag vet ej datumet för releasen! wtf, lucasarts? Lucasarts gör väll star wars? oO exakt! så varför ska dom göra halo spel nu? xD Haha ja du :P Bra fråga tyvärr kan du inte få något vettig svar för det vet jag inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Halo 3 recon "är det sista" spelet och släpps hösten 2009. Kan ju alltid hoppas att dom gör fler spel i halo världen. Det kommer komma ett nytt Halo 4, det vet jag. Och sedan har jag ju bevis till det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Där kan ni läsa om att Halo 4 kommer att komma ut. Längst ner står det att Halo 4 kommer komma ut. //Megadeth haha wikipedia :P :D smart du, riktigt smart :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Halo 3 recon "är det sista" spelet och släpps hösten 2009. Kan ju alltid hoppas att dom gör fler spel i halo världen. Det kommer komma ett nytt Halo 4, det vet jag. Och sedan har jag ju bevis till det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Där kan ni läsa om att Halo 4 kommer att komma ut. Längst ner står det att Halo 4 kommer komma ut. //Megadeth haha wikipedia :P :D smart du, riktigt smart :D :P indeed xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemart Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Man ska ju köpa handelsvapnena till Halo 3 som kommer ut. Jag ska lungt köpa en spartan laser och ett energy sword. Det kan man ju få se om man går in på http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Äg vapen asså. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Man ska ju köpa handelsvapnena till Halo 3 som kommer ut. Jag ska lungt köpa en spartan laser och ett energy sword. Det kan man ju få se om man går in på http://sv.wikipedia.org/wiki/Halo_(spelserie) Äg vapen asså. B) Huh? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Halo Wars kommer ut någon gång i Mars skulle jag tro, ska direkt köpas! D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg