TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ser inte hur det kan skada dig...^^ bara alla i min allians kan se scoutningen ;) jag ska inte attackera dig om du tror det. btw om du försöker bygga upp din arme men blir konstant farmad så kan du skicka dem till mig. gäller även nybyggare och sånt ^^ vill du vara ally? ^^ alltså stå på min personliga allianser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det vore schysst! BTW: Det är bara de där j*vlarna i din allians som attackerar mig!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hehe misstänkte det ;) hm..någon har väldigt mkt resurser i sin by som ser väldigt frestande ut...kanske ska ta ut lite hyra för att du ska få ha dina trupper hos mig....hm... får jag posta länken så alla kan se det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag vill ju inte ha mina trupper hos dig... jag har ju min andra by jag skickar till!!tar iofs 25 timmar dit men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 O.o vrf? jag bara skojade om skatten...klart det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Får se... kan ju vara bra att ha dem någon annanstans på natten och förmiddagarna då jag inte kan logga in... jag skickar ett meddelande isåfall... men nu får vi såfall prata via PM nu börjar eet likna chat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ta det in - game isf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) bah blev kickad från A-L's vinge :S för min andra by ligger för långt bort O.O vilken anledning.. *har nu slutat spela. det är fritt fram för farmningar.* Redigerat 27 November 2007 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) Rankad 440 på s2. Spelat sen mars. Spelare Allians Befolkning By 442. mumutio EliteSÖ1 8680 12 Rankad 1700 på s1, men stiger med nästan 50 i placering varje dag. Har 2 vetebyar. Började spela en månad efter att servern startat. Spelare Allians Befolkning By 1780. Mumuti0 Valhal-U 709 3 Redigerat 27 November 2007 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.