TheGreatest Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 för er som vill se några riktiga filmer om det: http://www.gametrailers.com/game/1905.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow Du skojar va? Jag tippar på att ens aldrig har spelat WoW och hatar det bara för att det är nån månadsavgift. Age of Conan's story är INGET I jämfört med World of Warcrafts story! Det har tillochmed gett uts böcker som handlar om storyn i WoW! WoW's story är detaljerad och inget man hittar på på en dag. Ta och läs den själv: http://www.wow-europe.com/en/info/story/chapter1.html. Men som sagt.. Om du ORKAR.. Den kanske är för lång för dig?.. Tillägg: Har sett några trailes av AoC och jag tyckte det seriöst såg.. puckat ut. Skulle aldrig att falla mig in att spela det där spelet. Sen gillade jag inte heller grafiken. Redigerat 29 Oktober 2007 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow Det har tillochmed gett uts böcker som handlar om storyn i WoW! Tillägg: Har sett några trailes av AoC och jag tyckte det seriöst såg.. puckat ut. Skulle aldrig att falla mig in att spela det där spelet. Sen gillade jag inte heller grafiken. Det har inte givits ut några böcker om Conan va? ;D Men enligt mig ska inte böckerna ha någon del i spelet, storyn ska komma direkt från spelet. Skulle du kunna utveckla "puckat"? Grafiken är ännu en fördel för Conan p.g.a DirectX 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Intresseklubben antecknar. Intresseklubben tycker att det här skitspelet kan slänga sig i väggen för WOTLK kommer att pwna det! Haha Väx upp. Titta och njut av alla filmerna i Connan. och så du vet WoW har ingen story jämfört med Connan. Musiken, Miljön, Storyn, Princip allt som Connan har. '''Just kick ass''' jämfört med wow Du skojar va? Jag tippar på att ens aldrig har spelat WoW och hatar det bara för att det är nån månadsavgift. Age of Conan's story är INGET I jämfört med World of Warcrafts story! Det har tillochmed gett uts böcker som handlar om storyn i WoW! WoW's story är detaljerad och inget man hittar på på en dag. Ta och läs den själv: http://www.wow-europe.com/en/info/story/chapter1.html. Men som sagt.. Om du ORKAR.. Den kanske är för lång för dig?.. Tillägg: Har sett några trailes av AoC och jag tyckte det seriöst såg.. puckat ut. Skulle aldrig att falla mig in att spela det där spelet. Sen gillade jag inte heller grafiken. Jag har spelat WoW och massor med andra mmo och wow är ett av dom dåliga inom mig. och jag tror ni wow spelare känner er hotad för att ett bättre mmo är på väg som kommer att knocka skiten ur wow and btw Connan har gjorts i filmer, Böcker, Serietidningar så försök inte säja att wow har bättre story för då har du gjort bort dig och dom har tagit allting från bökerna osv för att skapa den miljön som finns. Du kan se det på Makers interview :lol: Redigerat 29 Oktober 2007 av A_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 A_2004: Eh..? Varför skulle vi känna oss hotade? WoW kommer fortfarande att ligga på toppen i flera år framöver. Aircondition: Storyn kommer också från WoW. Men inte lika detaljerat som på sidan där. Det är igentligen bara för dom som vill lära sig mer om storyn. Och med "puckat" menar jag att den ser helt enkelt konstig ut! Nästan för "realistiskt".. Vet inte hur jag ska uttrycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Odet under dom senaste 1½ åren som kommar så kommer det att komma ut massor med nya mmo. Tillslut så vill ingen köra wow. AoC är ett av dom som ska komma. Wow kommer knappats ha en chans. Du säjer Realistisk: Nje allting är ju Fantasy '''Men den magiska världen i connan är något som många ser fram imot''' kanske inte i din ålders grupp men. Jag är ung men jag har ända sätt alla filmer och läst serierna ända sen jag kunde läsa så :) Du kanske inte förstår vad jag menar?. Det är många i åldrarna 19-58 som är faan av connan. Men det är okay låt små barna vara i wow jag bryr mig inte Redigerat 29 Oktober 2007 av A_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Odet under dom senaste 1½ åren som kommar så kommer det att komma ut massor med nya mmo. Tillslut så vill ingen köra wow. AoC är ett av dom som ska komma. Wow kommer knappats ha en chans. Du säjer Realistisk: Nje allting är ju Fantasy '''Men den magiska världen i connan är något som många ser fram imot''' kanske inte i din ålders grupp men. Jag är ung men jag har ända sätt alla filmer och läst serierna ända sen jag kunde läsa så smile.gif Du kanske inte förstår vad jag menar?. Det är många i åldrarna 19-58 som är faan av connan. Men det är okay låt små barna vara i wow jag bryr mig inte Haha.. Jag hatar folk som du som tror att alla från 12-15 års åldern är omogna. Det är i själva verket du som är omogen... "Jag är ung men jag har ända sätt alla filmer och läst serierna ända sen jag kunde läsa så" Wow.. Du är så coool, asså!!! ::D:D:D. Jag säger bara.. omg. Och.. "under dom senaste 1½ åren som kommar så kommer det att komma ut massor med nya mmo. Tillslut så vill ingen köra wow.".. Det där var f*n det patetiska jag nånsin sett! Du tror väl att hela WoW har stannat ute från utvecklingen!? WoW uppgraderas ständigt och tillslut kommer WoW väl att uppgraderas till en nyare grafikmotor.. MEN! Det är spelkänslan som avgör allt. Inte grafiken som alla verkar tycka.. Ni tycker säkert när ni såg AoC "WOOOOWW!!!! KOLLA PÅ GRAFIKEN!"!!!! OMFGGG MÅSTE KÖPAAAA".. Och sen kommer det att fortsätta komma ut expansioner till WoW. "Det är många i åldrarna 19-58 som är faan av connan. Men det är okay låt små barna vara i wow jag bryr mig inte".. Så alla "äldre" personer kommer att sluta WoW och börja AoC? I don't think so ._. Okej, Vi säger att 4,5 miljoner är 18-58 och resten är under den åldern... Du tror alltså att nästan alla 4,5 miljonerna ska hoppa över till AoC bara för att grafiken är bättre? Det är bara idioter som byter spel bara för att grafiken blir gammal. Och det kanske är många som beundrar AoC's "fina" spelsätt etc. och tycker att det kommer att äga. Men det kommer aldrig.. Och då menar jag ALDRIG! att bli mer som spelar det än WoW. Det var allt för mig. Jag hoppas inte att du kommer med mer patetiska svar. /Odet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Det har jag inte sagt men du värkar tro att WoW är det ända mmo i världen. och så du vet jag är 15 men åldersgränsen på connan är 18år låter det vettigt att det är 10 åringar som spelar det då. Grafiken är för visso bra men folk satsar för det mesta inte på det. Spel känslan att man står i första hand och slå på fienden (Inget knapp tryck sedan slås) och att varje lem på kroppan han fara bort i en fajt, Din guild kan göra ett stort guild hus, Du kan vara på en pub och slås. Så jag säjer så här jag arumenterar din frågor bara och innan du svarar ska du nog läsa igenom riktigt och jag tycker du ska börja göra lite Cold Reading om Age of connan innan du säjer något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 .. Du ger då aldrig upp. Aja, nu ska vi inte gå off-topic här. Jag har sagt det jag har att säga. Valet är upp till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Odet: Du verkar ha misuppfattat det här med World of Warcraft lite... Tror du seriöst att alla 9 miljoner spelare är aktiva? Hur många konton har det inte slutats spela på sedan 2004? Grafiken har betydelse och det vet du också. Titta på Crysis t.e.x, det skulle inte alls vara lika populärt utan grafiken. Men jag kan säga att jag inte alls är intresserad av AoC pågrund av grafiken. Stridssystemet är det som lockar mest. A_2004, håller med, allt som har med guilds att göra ser riktigt bra ut! Har glömt att nämna det nästan viktigaste av allt. Spelarbyggda städer! Redigerat 29 Oktober 2007 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Telanhzan Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Har glömt att nämna det nästan viktigaste av allt. Spelarbyggda städer! Bland annat, att man även kan siega andra städer och förstöra dem är också en bra RPG funktion. Om vi säger så här. WoW är från 12 år, det är befolkat av omogna barn som inte gör annat än att döda upptagna människor i den andra factionen. Gå och spela Battleground då för h*lvete. Det är inte kul att bli dödad när man har rött hp och står och regeneratar. WOW! vi är världens bästa spel med mest rpg känsla i hela världen, vi vågar inte ens ha blod i vårt spel för då får inte våran största inkomstkälla(barn) spela spelet. Enligt mig är AoC ett mycket mognare spel, det är mycket bättre grafik som även kmr stödas av DX10 och DX10.1 och det handlar inte om att vara med i en guild, betala 250 kronor per månad för att raida samma instans 50 ggr för att alla ska ha det bästa EQt som finns när de släpper en ny expansion för att samla bättre grejer och göra samma sak om och om igen. Jag förstår de som vill spela för att spelet har en bra story, men att spela mer än så måste man inte. Så, nu har jag pratar färdigt, pma mig så mycket ni vill. Jag kmr inte läsa det . Redigerat 8 December 2007 av Telanhzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.