Garone Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Aion är nog det spel som flest väntar på dock :P Har ingen aning om vad Aion är, känner ingen som väntar på det heller. De två mest väntade MMO'n är nog WoTLK och WAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Aion är nog det spel som flest väntar på dock :P Har ingen aning om vad Aion är, känner ingen som väntar på det heller. De två mest väntade MMO'n är nog WoTLK och WAR. True Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Skulle nog dock tro att Age of Conan var mer efterlängtat än Warhammer: Age of Reckoning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Vista är underskattat och det enda OS'et som stödjer DX10. Framtidens spel kommer vara Vista Only. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Vista är underskattat och det enda OS'et som stödjer DX10. Framtidens spel kommer vara Vista Only. tyvärr Aja dom snickrar på ett nytt förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Vista är underskattat och det enda OS'et som stödjer DX10. Framtidens spel kommer vara Vista Only. tyvärr Aja dom snickrar på ett nytt förhoppningsvis. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.